1.329 visninger
|
Oprettet:
Fik hentet ny MC igår :D {{forumTopicSubject}}
Jaaa så fik jeg hentet min nye SV1000 i går
Så skal man ud igen på de fine våde veje
haha
En lille tur til århus og tilbage til lolland med en fin MC bag i kassevognen
Gaaal en god dag i går.. Håber alle havde en fed søndag især dem som var på bakken
forsat god dag til jer alle
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.073
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
apr 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 114
Tillykke
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 138
skynd dig at få den oprettet
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Må du få megen glæde af den og fortsat go sensommer
Mvh jens
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 61
Fik hentet ny MC igår :D