1.606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Db-killer = HK Db-killer = HK

Så ska i sku høre noget sjov.. satte db-killere i røven på tl´eren og hold da kæft en forskel nu trækker den sku godt nok NOGET bedre.. man kan nemt mærke forskel.. Havde ikk troet det kunne gøre så meget.. Men nu lyder den ikk af så meget):

Det var egenlt et held jeg opdagede det. skulle ha den klar til en trackday derfor db-killer monteringen

Hva med sådan en indkøring hva faen koster det?? og kan de ikk pille i den originale styreboks?? så man ikk ska gi de 2-3000 som en power commander koster??

Hva har i gjort/Hva ville i gøre??

Mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Db-killer = HK
  • #1   2. sep 2010 Jeg købte en brugt power commander til 1200-1300.
    Der er maps til min cykel med åben potte både med og uden DB-killer.

mvh
    Søren

• #2   2. sep 2010 Du kan pille i den originale styreboks meden teka boks. men det er kun en meget grov justering som stort set ikke kan brugestil ret meget.

Det bedste er at få cyklen kørt ind fra bunden, Og helt et map til hvert cyllinder. Så kan du mærke forskel der batter. Smidighed og gasrespons og en meget mindre vibrerende motor.

I samme omgang kunne du åbne luftfilterkassen, med komplet system giver det en stor mærkbar forskel, især på moment kurven. Med std forrør kan det også mærkes, men der vil forrørerne være flaskehals.

Du kan evt tjekke min TL profil. Der ligger lidt kurver med mere af projekter med min gamle TL´er

• #3   2. sep 2010 Glem den originale boks, den er alt for grovkornet

• #4   2. sep 2010 Man kan godt justere i den originale box, men bare ikke ret godt. Der findes vist 2 forskellige der kan bruges på suzuki. FV motor har vist begge til formålet.

Min fik jeg i første omgang justeret på den originale box, men de kunne slet ikke få min kurve rettet helt op. Den druknede nærmest nede i de lave omdr. da de var nød til at hæve det hele lidt over hele spectret pga den gik for magert grundet udstødning og filter. Så et godt råd: Spar sammen til den powercommander.

Ring og spørg ved FV motor. De kan trylle med din bike smiley

• #5   2. sep 2010 TAk for svarende!! MEN med power commander, filter og alt det så vi vel op og snakke 4 eller 5000 kr er vi ikk det?? hva har i givet for det?

• #6   2. sep 2010 Noget i den stil ja... FV kørte noget tilbud på PC+indkøring da jeg var deroppe. Så kunne man spare x antal kroner på PC. Men du skal regne med noget i omegnen af de 5000 kr

• #7   2. sep 2010 Undskyld for OT, men er det ngoet med man kan justere noget på en karburator model, uden at købe et jet kit?

Og hvor "farligt" er det at monteret jet kit?

• #8   2. sep 2010 Ja så kan det sku godt være jeg må leve med de db-killere i for efter planen ska der en anden mc til efter næste år.. så syntes det er lidt meget at smide efter den. ( Dæk og alt anden skal selvfølgeli være 100%) den køre også bare mega godt med dem i bare træls det med lyden..

• #9   2. sep 2010 Det vist noget med at dyserne i et jetkit har en mere fordelagtig udformning.. dem som har det i forbindelse med anden udstødning osv for da en del ud af det(:

• #10   2. sep 2010 ah jeg har nu haft rigtig stor fornøjelse af en tekabox justering i forbindelse med komplet akraprovich udst. anlæg på min gamle hayabusa, - så vil nu nok mene det kan bruges til noget... en sådan justering kostede dengang kun 1600 kroner. Så jeg var glad jeg ikke ofrede pc... som dengang jo var meget dyr...

• #11   2. sep 2010 Ja, men har også hørt at dyserne i et jet kit er hårdere og på en eller anden måde slider på karburatorne. Som noob har jeg ikke forstået helt hvordan det hænger sammen og om det er så kritisk at man burde lade være.

Synes bare jeg en gang med et halvt øre har hørt man kan gøre et eller andet med de originale dysser, men ved ikke hvordan det er.

• #12   2. sep 2010 Kunne ikk forestille mig at der skete noget som helst ved at montere jetkit(:

Prøver at forhøre mig lidt rundt angående indkøring så må jeg se om det blir aktuelt andet er der ikk at gøre.. men 5000 er mange penge for at få lyden igen.. ellers må jeg finde på et eller andet så... HVa ville der ske vis man lavede en form for db-killer og satte i mellem selve udstødningsrøret og potten?? så ville den for det første blive skjult og modtrykket ville også være der.. mon så lyden ville blive lidt højere??

Mit problem må være at den skal ha det modtryk for at køre optimalt..

Kommentér på:
Db-killer = HK

Annonce