Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat på pgo 110ccm
  • #1   5. sep 2010 Jeg mener at det sagtens kan lade sige gøre ved at bruge en vinkel sliber og så svejse hullet til katalysator på den std udstørdning.

Men det er som sagt nemmere med at købe en org potte uden katalysator som man kan købe over nettet.

min bror har haft en pgo t-rex 110 ccm. Han har haft knæk udstødning på sådan en. smiley

men du skal nok regne med at dyse 5-10 op. Jeg hælder mest på 5 numre højere op da der ellers ikke burde være meget forskel både med og uden kat.

håber dette var en hjælp smiley

• #2   5. sep 2010 Hvis du vælger at have en udstødningen uden katalysator giver det ikke ret meget mere 5 km/t på topfarten. Skal du altså lige være klar over.

Der er jo ikke meget motorkraft i så lille en motor. smiley Hvis den ellers skal tunes er det en god ide med en større karburator og powerfilter samt den udstødning uden katalysator. Det burde kunne give 10 km/t mere på toppen.

• #3   5. sep 2010 katalysatoren skulle sidde inden i potten, hvad jeg har kunne læse mig til. så den skal nok skæres helt over. udmilbart vil jeg gætte på det er den forreste del af potten den skal sidde i. men er ikke sikker, og ved ikke om det kan lade sig gøre, så den køre som en org. uden kat.

har du evt en hjemme side de kan købes på? jeg har ellers hørt det skulle gi ca 15kmt. at køre uden kat og større dyse.

• #5   5. sep 2010 kan du sgu nemt du kan bare sætte et stykke massiv ind svejse det fast, så røret på igen, så kan politiet sgu ikke se det

• #7   5. sep 2010 ja det er en maxi-scooter der er tale om. med stor nummer plade. så der er ikke tale om ulovlig tuning. jeg kunne bare godt tænke mig lidt ekstra overskud på landevejene

• #9   5. sep 2010 nåå smiley

• #10   6. sep 2010 det er jeg klar over Energy [Hinnerup] men nu var det denne økonomien var til. så jeg må nøjes smiley
    men det kunne være godt hvis jeg kunne gøre noget ved den så den fik lidt mere overskud, som ikke koster meget

Kommentér på:
kat på pgo 110ccm

Annonce