4. aug 2005 Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Værre end landmænd!!!! Værre end landmænd!!!!
I morges var jeg på vej på job. Kører nordpå ad hovedvej 6. I mod mig holder en traktor med et eller andet rærligt redskab bagpå og blinker til venstre, helt som han skal.
Jeg er jo vant til at være ret vågen, når jeg ser sådan en - de fyre har tit travlt og har deres tanker på markarbejdet, så jeg slap rullen inden jeg var helt fremme.
Pludselig bryder den tredie bil i køen efter traktoren ud, og begynder at overhale de to foran og traktoren - og han holdt på!!!!
Heldigvis var jeg nede i fart og havde planlagt en flugtrute ind over cykelstien - den kom jeg så også til at benytte!
Vær vågne derude - når folk tror de er sent på den, gør de åbenbart nogle ret desperate tiltag. En ting er, at han tager en chance med mig, men han leger virkelig også med sit eget liv, når han overhaler sådan en krabat, der holder helt stille på en hovedvej ved en tværvej fra venstre
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 991
Utroligt folk ikk tænker sig lidt mere om..
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 485
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 455
I mit arbejde oplever jeg det flere gange om dagen at psykopater overhaler totalt uden hensyn til andre i trafikken. Jeg overlever nok. Jeg har den største bil, men at tilsidesætte andres folks helbred i sådan en grad som det også skete i Knud's tilfælde er bare totalt uacceptabelt.
Desværre sker det rystende tit. I oplever det som den modkørende, jeg som regel bag rattet, men det ekstremt ubehageligt at sidde og vente på om det går godt.
Samtidig bliver jeg totalt hidsig over den mangel på respekt for andre mennesker. Det gør mig samtidig trist og er desværre en af den trælse ting i mit job...
Men du tager det i stiv arm knud. Jeg havde nok vendt rundt og taget en snak med manden. Det har jeg gjort en gang på mc. Han var dog ikke modtagelig for min kritik, men det var resten af familien i bilen...
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
I dag gad jeg ikke, men jeg har prøvet at køre sådan nogen op og standse dem, det gør min søn også.
Jeg har mødt to reaktioner, han har mødt tre:
Dem jeg har mødt: "det må du undskylde - jeg så dig ikke" - og de fleste af dem tror jeg faktisk på, Og så, "jo, jeg vidste sådan set godt, at den var gal"
Junior har også mødt en tredie - fra en ca 35 årig mandsperon i en BMW stationcar: "Jo, jeg så dig, godt, men jeg er størst så du kan bare fjerne dig" . Jeg tror han var rimelig tæt på at få revet ørerne af, men junior styrede sig heldigvis - tog hans nummer og politianmeldte ham.
Det sidste opfordrer Rådet for Sikker Trafik os alle til at gøre, når vi ser hensynsløs adfærd i trafikken - og jeg tror sgu han har ret.
okt 2008
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 240
men satme godt du var opmærksom knud!
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 63 Svar: 540
Syntes godt nok også jeg har oplevet mange sindsyge ting fra bilisters side de 4 år jeg har kørt mc.. Mange "Tæt på" oplevelser hvor man kun kan takke sig selv og sin fornuft for at være sluppet godt fra.. !
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 199
Heldig, det var du Knud..
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
Værre end landmænd!!!!