944 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Factory jetkit Factory jetkit

Hej......
Jeg har været ude at prøve en sv 650 s med fuld fuldstødningssystem+ jetkit....
Det kører bare kanon, men spørgsmålet til jer er...

Har hørt at det kan slide strålerørerne så nye karbs skal anskaffes... er der noget om dette?

Jeg har desværre ikke prøvet en standart, så har ikke mulighed for at sammenligne med en der bare er dyset om.....
Hvad er jeres erfaring? er et jetkit mere skadeligt end gavnligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Factory jetkit
  • #1   21. apr 2006 Der skulle selvfølgelig ha stået at jeg ikke har prøvet en med Hul-igennem potte der bare var dyset om

• #2   21. apr 2006 Jamen d r vist noget med at man kan få nye dele af de ting der blir slidt..

jeg har komplet Akrapovic men ikk jet kit endnu, men har hørt at den skulle kører pisse godt, d tager lidt de sidste "huller" i gassen..

• #3   21. apr 2006 Ja det kørte også bare godt... den trak bare når den skulle....
    Jeg oplevede ihvertfald ikke nogle huller...

• #4   21. apr 2006 Men strålerøret kan man da ikke bare skifte??? eller er det noget jeg har misforstået????

• #5   21. apr 2006 Hej Rasmus...
    Den er go nok, på et eller andet tidspunkt er dine Karbs færdige, og du kan ikke bare skifte noget i dem. Det er ihvertfald, hvad jeg har fået forklaret af flere mc mekanikere og tunere...

• #6   21. apr 2006 ok... har bare hørt en masse blandede meninger.. både dårlige og gode..

Det er ihvertfald surt hvis de ødelægger ens karbs..

• #7   21. apr 2006 Jeg har nu heller ikke tænkt på at købe det... Det var en potentiel cykel jeg har prøvet, og ville høre jer om at ens karb. var førdige efter ingen tid....Bare så ikke man køber en cykel der skal bruge sommeren i garagen...

• #8   22. apr 2006 køb en TL istedet smiley

• #9   22. apr 2006 haha ja køb en TL´er istedet smiley

Få den rette til at justere! Du behøver ikek jetkit

Mr. dyno laver vist uden, og mindes han sagde at SV650´ren er nemt at få nogle gode resultater med! Husk på at det ikke kun er 100% kurver der tæller! Du kører med throtlle mellem 2-20% ved almindelig kørsel! Så der skal også hentes noget smiley

• #10   22. apr 2006 Glem nu det jet kit. Som skrevet tidligere så kør over til mr dyno og få den justreret rigtigt ind. Er ligesågodt. Strålerørene i karbs, bliver slidt fordi nålen fra jetkittet er meget hårdere end standard nålen hvilket ødelægger nålestyret. I nogle karbs er det med løs nålestyr, men på de fleste yamaha feks er det med fast nålestyr=nye karbs. Men find ud af det inden du knalder det i...

Kommentér på:
Factory jetkit

Annonce