1.458 visninger
|
Oprettet:
Nyt fransk mc mærke! {{forumTopicSubject}}
Jo den er god nok! det nye mærke hedder voxan hvis i ikke allerede ved det. motorcyklerne er en blanding mellem nye nakedbikes og gamle gaféracere!
tjek lige deres hjemmeside ud og få mundvand!
ps. mcmaster.dk forhandler det nye mærke!
(link fjernet)
dec 2005
Følger: 50 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 915
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
/Hygge...
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
Dette emne har fornylig været oppe.
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 740
men hva', det er jo en smagssag
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 46 MC-er: 3 Emner: 76 Svar: 697
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
Den der Black Magic ser da helt rigtig ud.....
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.982
http://www.midual.com/
ved ikke om de er gået på røven begge, men det er jo nok desværre muligt.
Syntes Boxeren ser fin ud.
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 31 Svar: 450
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.276
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Denne her er nu også fed :o)
(link fjernet)
/
Jesper
dec 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 538
Prix de vente: 18 990 euros TTC
Det kan man få andre fede maskiner for...
F.eks. min egen 3 gange...(uden afgift)
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 610
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 511
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
Jeg gad vide hvad de koster i DK. Det kan man ikke se ved mcmaster.
Vildand
Nyt fransk mc mærke!