1.307 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Så kom der squ lige en R1'er i stalden Så kom der squ lige en R1'er i stalden

Hej alle,

Var lige et smut i Fredericia og hente en 2006 YZF R1 - what a ride..... - den kører sat.. godt - næsten lige så godt som min elskede Gixxer.

35K for en Jubi-model 2006 i Gul/Sort med 12.500 km på uret. Det kan man fan.... ikke sige nej til.

Utroligt hvad markedet byder på nu.

Dog var den ikke så pæn som man kunne have drømt om af en 06'er, men med en god gang sæbe og masser af rent vand, pudsecreme, knofedt og rene klude samt lidt lir, bliver den udstillingsklar.....

Super maskine.

Måtte lige dele det med jer andre.

Hav en fortsat god aften.

Mvh
Thomas E

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom der squ lige en R1'er i stalden
  • #1   12. sep 2010 det lyder sku da lækkert!

Tobias.

• #2   12. sep 2010 Sweet !

• #3   12. sep 2010 Thomas for h....., din heldige skid smiley
    Det er min totale yndlings mc...

Tillykke med den !!!!!!

• #4   12. sep 2010 nice

• #5   12. sep 2010 Må vi se nogle billeder.. Evt før og efter smiley
    Tillykke med kværnen..

• #6   12. sep 2010 Tillykke med den smiley

• #7   12. sep 2010 Jeg troede, du skulle have ryddet op i garagen.
    smiley
    Jan L

• #8   13. sep 2010 Henrik:

Er du ikke rar at fortælle mig hvad indførelses afgift er?

Hvis du mener told, så er det ham der har importeret varen, der hæfter for afregning af told.. Og er den gået igennem system, så kommer der formentligt ikke en regning.

Men det er rigtigt at en Dubai cykel ikke nødvendigtvis er med EU typegodkendelse.

• #9   13. sep 2010 Henrik F:

Jo - det er den fra DBA - og den er god nok. Al den polemik omkring Dubai/Polen kan kort beskrives her:

Den kommer oprindeligt fra Dubai, men er indført sammen med flytning til Polen (arbejde - Grundfos) - og da personen så senere ikke har den fornødne tid - igen arbejde - til at køre på den, får han sin gode ven som også sjovt nok arbejder for Grundfos, til at forsøge at afhænde den i DK, hvor han opholder sig pt. med arbejde for Grundfos. Grunden hertil er at det danske marked for MC'er stadig er prismæssigt højere end fx. Polen og Tyskland.
    Alle papirer er iorden og den "røde" bog som altid skal følge et polsk indregistreret køretøj, var der også. Endda stadig gyldige forsikrings papirer fra det polske forsikringsselskab fulgte med.

Jo - jeg var også skeptisk i starten og for at bruge DSB-Harrys udtryk "Der er noget uldent ved det".... Men efter at have googlet lidt, talt med et par venner hos Politiet med adgang til systemer uden for DK's grænser, viste det sig at MC'en er reel nok - så til dem der fulgte med i annoncen fra DBA - synd og skam for jer, for den er alle pengene værd.

Og da Polen er med i EU, betyder det altså at MC'en er toldbehandlet i EU og tidligere indregistreret i selvsamme fællesskab og derfor uden videre kan indregistreres i DK - selvfølgelig imod betaling af det danske misundelsesgebyr.

Jan (Nordsjælland) L:
    Jo - der er ved at blive rydet op i reservedele, MC'ere mv.
    - de to Gixxere fra hhv. 88 og 90 er nu solgt for 10.000.
    - den ene sorte GSX-R 1000 K1 - blev solgt i Juli til en heldig mand fra Sydsjælland for 36.000
    - den røde GSX-R 1000 K1 - indgik i byttehandel med forhandler, da konens MC (en GSX650F skulle handles.
    - Motorerne er solgt.
    - Kåbedele er solgt.

Mangler nu kun at sælge den sidste sort/sølv GSX-R 1000 K1, en værktøjsvogn, div. stumper til 91-GSX-R (lidt lygter og tankdele mv.) samt nogle stumper til K1-GSX-R.

Ellers står vinteren på lidt ombygning af min egen K1'er - ved ikke helt endnu hvad der skal ske - enten tilbage til helt standard med org.potte, eller også skal der noget ny front på og nyt kåbedesign med lak.

Mvh
    Thomas E

• #10   13. sep 2010 Vildt billigt det der, hvis man vil nøjes med en Yamaha, hehehe...........

• #11   13. sep 2010 Allan R:
    LOL - jeg har jo stadig min Gixxer 1000 som jeg højst sandsynligt stadig vil foretrække som mit 1ste køretøj. Men jeg kunne ikke lade denne gå næsen forbi....

Godnat

• #12   13. sep 2010 Henrik:

Det du snakker om, hedder så TOLD.. Og toldsatsen er ikke bare, 12.5%

De store speditionsfirmaer har decideret folk siddende, kun til at undersøge toldsatser. Det er uhyre indviklet, og selv SKAT kan ikke altid finde ud af at belægge en given vare med den rigtige toldsats.

• #13   13. sep 2010 Henrik:

tro mig, der er rigtigt mange satser.. Og den samme vare kan risikeres fortoldet efter 2 vidt forskellige koder, og dermed satser smiley

Speditørere bøvler med det dagligt...

Kommentér på:
Så kom der squ lige en R1'er i stalden

Annonce