1.107 visninger
|
Oprettet:
Danmarks vildeste MC {{forumTopicSubject}}
er det ikke, så der må være en anden grund til at min Suzuki GS550L sejler ved rask kørsel. Ved omkr. 120-130km/t begynder den at gå i svingninger, som stopper igen ved højere eller lavere hastigheder. Nogen der har et forslag til problemet?? er min støddæmper defekte? Både hjullejer samt gaffellejer er nye. Bagdækket er også nyt.
okt 2005
Følger: 1 Emner: 51 Svar: 925
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.102
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
nov 2005
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 447
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.102
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.070
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.102
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 40
Er det fortil kan det vel være "ganske almindelig" vobling!!
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 168 Svar: 1.102
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 40
Tror vist nok det bl.a. er derfor en del sætter styr dæmpere på deres cykler. Men det må du ikke hænge mig op på.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
Danmarks vildeste MC