1.616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Censur hos TV3 Censur hos TV3

Apropos nedenstående link hvor Anders Rasmussen´s fyring bliver debatteret gik jeg ind på Facebook, som der er linket til i debatten.

Jeg skrev her på TV3 Puls side en ganske sober kommentar om at jeg synes at det er ærgerligt at Anders Rasmussen blev fyret. Dagen efter var min kommentar væk, så jeg tænkte at jeg nok ikke havde fået trykke "tilføj kommentar". Jeg skrev samme kommentar igen, og nu må jeg konstatere at den er blevet fjernet igen.

Jeg bliver sgu lidt harm over at de opretter en side der skal anvendes til holdninger og meninger, for derefter at sortere dem fra som de ikke kan lide. Jeg vil understrege at jeg ikke skrev noget stødende eller lignende, blot at jeg synes at det var ærgerligt at han er blevet fyret.

Det er efter min mening virkelig ringe at man ikke er modtagelig over for ris så længe det bliver holdt på et sobert niveau.

Ærgerligt at der ikke er nogle alternativer på tv til at se MotoGP...

Link til tidligere indlæg her på siden:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=149734

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Censur hos TV3
  • #1   15. sep 2010 Tjae, er man bange for den frie debat, sætter man en moderator på, til at rydde ud i de uønskede kommentarer.
    Sker overalt, lige fra Extra-bladet til diverse interesse sider!

• #2   15. sep 2010 Ha ha Kasper -tænker du på nogen bestemt:)

• #3   15. sep 2010 Jah, TV 2? smiley

• #4   15. sep 2010 Hmm, det er sgu dårlig stil.. Men ja jeg er sgu afhængig af kanalen, der er f1 og motogp

• #5   15. sep 2010 Enhver avis har en brevkasseredaktør, der er ansvarlig igt visse retningslinier. Således også elektroniske medier. Vi har ret til at fremsætte personlige sysnpunkter, men INGEN er forpligtet til at kolportere dem - ej heller de frie presseorganer

• #6   15. sep 2010 Som jeg før har sagt......MotoGp tilbage på Eurosport, der kommer det altid DIREKTE og bliver ik tilside sat af en Golf-turnering eller Formel ! træning.................Og evt med Engelske kommentatorer der har gejst og medlevenhed i det der rent faktisk foregår på banen;o)

• #7   15. sep 2010 Jeg er helt med på at de er i deres fulde ret til at redigere i indlæggene, jeg synes bare at det er falsk reklame når de opfordrer til at gå ind på siden og give sin mening til kende for derefter at sortere de kritiserende meninger fra.

Jeg synes også at det gør sådan en side fuldstændig utroværdig.

Jeg ville i hvert fald ikke købe noget af et firma der offentliggjorde kundernes tilbagemeldinger på firmaets produkter, hvis firmaet sorterede alle de negative tilbagemeldinger fra. Så er offentliggørelsen jo helt og aldeles ligegyldig.

Og jeg plejer ellers at være sådan et positivt menneske:-)

• #8   15. sep 2010 Delvist enig CJ, det er korrekt, at "visse emner" kan blive bort censureret, meen hvis man holder en rimelig proper tone, så plejer det meste at ryge igennem. Så helt værdiløs bliver en debat aldrig. Måske lidt ensporet, men sådan er det!

Vi så det sidst i forbindelse med det Svenske valg, hvor Sverigesdemokraterne havde en valgvideo og den privatejede tv-station TV4 valgte, at de ikke ville sende den. Fint nok og yderst fair i mine øjne. Ejeren af stationen fastsætter selv grænserne for, hvad der skal sendes på hans kanal.
    Det samme gør sig så gældende her. Dette er en privatejet site og ejeren bestemmer selv suværent, hvad der skal stå!

• #9   15. sep 2010 Man kan vil ikke rigtigt klantre dem for at slette negative kommentar..
    Sådan er reglerne jo også her på siden.. En "ejer" hans regler..
    Kan man ikke lide lugten i bageriet... Så øhh... c",)

Men ja.. Tisse surt, at han røg af pinden.. For han vidste bestemt hvad han plaprede løs om.. (Selv om det en gang imellem gik ud over pit-pigerne).. c",)

Min kommetar er også "redigeret ud" på fjæsen.. Hvad jeg selvfølgelig forventede..

/Rass

• #10   15. sep 2010 men det er skræmmende, at en TV3 kan bestemme, hvad de vil have stående på en offentligt site som Fjæsbogen! Men så kan brugerne selvfølgelig lave en mod-side! Anders tilbage til TV3 eller endnu bedre MotoGP tilbage til Eurosport!

For jep, Anders har været den suværent største kapacitet på motoGP stoffet! Søren Clauding og Klaus Lyngfeldt er nogle tåber efter min mening. De skulle jages ud og feje fliser.

• #11   16. sep 2010 hehe velkommen tilbage fra fryseren

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #12   16. sep 2010 Kasper, DR ville være stolt af dig, prøv lige at undersøge tingene i Sverige, de har cencur og ikke hemmelige valg. Det vil vi ikke have her, derfor en meget relevant tråd, det begynder altid i det små.

Kommentér på:
Censur hos TV3

Annonce