Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  K&N
  • #1   20. sep 2010 ja du skal købe et der er lavet til netop din mc... og ja det giver et beder flov...

men du opnår ikke noget mærkt bart ved kun at skifte et filter.. i hk ... hvis du tænker på det... men du kan opleve en beder motor gang... og så skal det aldrig skiftes.. kun renses og have olie... kan varmt anbefale sådan et filter, pga motor gang...

mvh

• #2   20. sep 2010 Giver en bedre/højere luftgennemstrømning, der så igen giver en anelse mere effekt. Men put en potte og Powercommander på, sammen med luftfilteret, så er der måske 1-3% flere hk på den konto og en del mindre på bankkontoen!

• #3   21. sep 2010 allan r.

har en yoshimura rc-3 stanliees.

kan ikke få powercommander efter som den er med kaburator.

og bankkontoen fejler intet, indtil videre

• #4   21. sep 2010 Jesper J: Det er jo også spild af penge at ryge og drikke bajere, men her får man da noget for pengene som er målbart! produktet forsvinder heller ikke!

Få et Jetkit monteret sammen med det luftfilter og jeg garanterer du kan mærke forskel, evt en tændingsretarder, havde jeg på en ZX9R 1999 og det spiller bare max!

Kommentér på:
K&N

Annonce