1.237 visninger
|
Oprettet:
Regler ang. pakering på fortov? {{forumTopicSubject}}
Hej Alle!
Jeg mener at vide, at det er op til den enkelte politikreds at bestemme, hvorvidt de tillader at man parkere sin MC på fortovet (selvfølgelig uden den blokere det hele)... Det vil sige at man må parkere uden bøde...;o)
Er det rigtigt og er der eventuelt nogen, der ved hvordan reglerne er i Aalborg...?
Mvh Lasse
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 42
feb 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 42
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
dec 2003
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 325
-> Thomas
jul 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 70 Svar: 308
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 101
Hvis ikke der er båse til MC'ere så må man gerne holde i bilbåsene, men er der båse til MC'ere så skal disse bruges.
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 829
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 145
Jeg har prøvet at skrive til Teknisk forvaltning i Aalborg... Såfremt jeg får svar, skriver jeg det naturligvis...!
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 101
Regler ang. pakering på fortov?