867 visninger
|
Oprettet:
Yamaha XG250 Tricker {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Har et spørgsmål.. Er der nogen sinde nogen har set sådan en live her i DK.
Forsøger nemlig at finde ud af om der overhovedet er nogle af dem har i DK.
Har forsøgt at kontakte Yamaha men fik kun fat i en træls sekretær som i hvert fald ikke kunne hjælpe.. må prøve igen i morgen.!
Kunne jo være der var nogen som havde en. Så kunne kæresten måske komme og tage et kig om det kunne være en måske kommende cykel.
http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot-restricted/motorcycles/yamaha/yamaha_tricker_xg250_2005-12263.jpg
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 437
I morges ringede jeg til Jan ved KS motor som Sniger fre Tenere klubben sagde jeg skulle.
Vi fik en god snak og det endte med at jeg fik et tlf nummer til kunden som de havde solgt den til. Den blev forresten solgt til 35.000 kr
Det var åbenbart den lokale køreskole som havde købt den.. Så ham ringede jeg til med det samme.
og hyggeligt nok så havde han da lige lidt tid her i eftermiddag så vi kunne bare komme.
Vi fik adressen på hans garagenede på havnen og et par timer senere holdt vi i Vejle.
Han var der allerede og havde fundet den lille cykel frem bag ducatien, BMWen og de 3 andre skolecykler.
Så der var vi så en halv times tid og fik en god snak.. og Mini kunne prøvesidde og prøvestå cyklen. og man må sige den passer hende.. hun kan nå jorden, styret og andre nødvendige dele
Er det ikke bare hyggeligt hvordan MC folket på den måde er åbne og hjælpsomme.!
Han fortalte forresten at han udover at de små små piger som tog kørekort brugte den så brugte han den selv ude i skoven til lidt hyggeture og var meget glad for den.
og også selv om der ikke er mange kræfter så hjælper det at den er meget lavgearet.
Så nu må vi se hvad der sker.
Yamaha XG250 Tricker