{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.814 visninger | Oprettet:

så sluttede sæsonen for i år #*¥$@£?=~ {{forumTopicSubject}}

Så måtte jeg sku ned og lægge igår. Kommer kørende med en ca 60@ og pludselig forsvandt røven sku . Cyklen skøjtede afsted. Og ramte en høj kantsten...

Nå men nu er jeg spændt på om dem overhovedet kan laves igen. Diskuterede lige med en kammerat . Han siger sku død.

Altså den var nede med venstre side . Gaffelben .ser lidt skæv ud. Ellers er blink, tank , fremrykker, motor skjold , fenderstruts, styr ,greb , forlygten, forhjul punkteret. Sæde risset i stykker . Stellet er også risset og den der tab der skal stoppe styrets udsving og sku også knækket.



Den kan da ikke være død på det kan den


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så sluttede sæsonen for i år #*¥$@£?=~
Kommentér på:
så sluttede sæsonen for i år #*¥$@£?=~

Annonce