931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Motercykel Cover Motercykel Cover

Hej folket!

Jeg fået mig et Oxford Rainex Deluxe Rain And Dust Cover i gave. Men har brug for jeres erfaring, da jeg lidt usikker om pasform.

Min Yamaha har målen:
Lang 210 cm
Høj 113 cm
Bred 72 cm

Oxford Rainex Deluxe Rain And Dust Cover har målen:
Lang 210 cm
Høj 130 cm
Bred 104 cm

Jeg er lidt usikker, for det rør godt nok lidt jorden og jaa ved ikke om det helt godt eller lige meget.. Hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motercykel Cover
  • #1   30. sep 2010 Øh.. Mit er købt hos den lokale mc pusher via mc nøglen. Dejlig kvalitet og det dækker kværnen, forhjulet osv incl kæden dog ikke det nederste af mit baghjul... Den lille vandpyt som forkommer der efter et regnskyl kan jeg sku godt leve med:D

• #2   30. sep 2010 Det har før været oppe at et cover kan virke som et sejl, så motorcyklen vælter i stormvejr. Jeg ville sørge for at coveret sidder nogenlunde stramt omkring cyklen, f.eks. med nogle snaplåse eller nogle elastikstropper, så ikke der kommer vind ind under coveret. Jeg tror ikke du kommer det meget nærmere hvad angår størrelsen.

• #3   1. okt 2010 Jeg plejer at give min cykel en strik rundt om maven, så blafre coveret ikke over det hele :), og jeg vil også mene at det er en fin størrelse det cover har til din maskine.

• #4   1. okt 2010 Jaaa vil nu være ked af vis den skulle ligge ned.

prøve se et billede (link fjernet)

syns selv den ser for stor ud :s

• #5   1. okt 2010 Hvis det er din vinterplacering du har taget billede af er den jo under tag og i læ. Så tror jeg du skal bekymre dig om taget før mc'en, hvis det stormer så den kan vælte!!
    Men gi'r dig ret: Det ser lidt stort ud dit overtræk!

• #6   1. okt 2010 Det overtræk er alt for stort!
    Husk på det kan slide lakken, hvis det kan blafre for meget.

• #7   1. okt 2010 Uanset hvad, så pil coveret af, når der er stærk blæst. Det svarer lidt til at spænde en kæmpe spånplade fast på cyklen og sætte den op i vinden. Jeg lyttede ikke, da der var nogen der sagde det til mig, og det kostede et vælt og en kæmpe bule i en nylakeret tank. Oven i købet d. 1. marts!

• #8   1. okt 2010 Du kan evt. også ligge et tæppe imellem cykel og mccover, det kan spare dig for nogle træls ridser...

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 805
    #9   1. okt 2010 Og husk, læg aldrig noget tæt over en våd cykel.

Kommentér på:
Motercykel Cover

Annonce