2.889 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

MC-Klargørings center ! MC-Klargørings center !

Hej allesammen

Jeg vil lige bede jer om et par minutter af jeres tid, til lige at læse dette ( Og meget gerne komme med jeres mening )

Eftersom jeg har arbejdet i knap 7år som professionel klargøringsleder ved Chevrolet,Opel og Citroen i Esbjerg, har en kollega og jeg, gået med ideen om at starte
et MC klgøringscenter ( Esbjerg ). Så i den forbindelse vil vi høre hvorvidt folk ville være interesseret i at bakke op omkring sådan et projekt?
Til at starte med vil det foregå på måden at kunden, kommer med cyklen til centret, dog hvis der bilver bakket op omkring vores projekt, vil vi arbejde på at tilbyde hentning og bringning af MC hos kunden.

Her er et par eksempler på de forskellige trin og priser :

Trin 1 : Vask - Tryklufttørring - Standard Voks ( Lakforsejling ) 249kr.

Trin 2 : Vask - Tryklufttørring - fælgrens for/Bag - Highend voksbehandling 549kr.

Trin 3 : Vask - Tryklufttørring - fælgrens for/Bag - Prof.Maskin. Slibning af lakerede dele - 1299kr.

Trin 4 : Vask - Tryklufttørring - fælgrens for/Bag - Prof.Maskin. Slibning af lakerede dele - Behandling af sorte plastik dele - Behandling af læder - Polering af aludele 1999kr.

Trin 5 : Total salgsklargøring - Indholder alle trin + ekstra! 2495kr.

---------------------------------------------

Mulige tillæg :

Rengøring af Egerhjul for/bag: 299kr.

Kæderesning + smørring: 399kr.

Oppolering af chrome dele: Tilbud gives.

Alle priser er Ex. Moms.

Der skal gøres opmærksom på at fælge IKKE renses med Alurens ( Syrebestandig ) Men renses med PH-neutral sæbe. Vask vil også fortages i hånd og ikke med højtryksrenser på sarte og særligt udsatte dele.

Her er et lille udkast på projektet :

http://i710.photobucket.com/albums/ww103/turbinesoundstudios/Manchester%201/cleanbike.jpg

Vi ser meget frem til at høre om jeres mening. Der må gerne tilføjes specielle ønsker m.m.

Mvh

Christoffer / Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-Klargørings center !
  • #1   2. okt 2010 Jeg syntes det lyder spændende, men priserne er sgu noget pebret. Jeg tror ikke det bliver en succes. Det også grundet i folk der kører mc ofter gør det af hobby, og så bliver maskinerne også nusset og passet godt på.

• #2   2. okt 2010 hey...
    det lyder sku da som en kanon god ide i har fået der men om folk vil brug det ved jeg ikk rigtig men jeg kunne godt finde på det smiley

• #3   2. okt 2010 synes du det lyder dyrt ???? jeg vil nødigt gå på arbejde hver dag ,og så leve af at polere mc for 249kr ps stk ???????

• #4   2. okt 2010 Det var sgu også min tanke...... det blir svært at leve af......*ss*

Priserne virker lave, i forhold til indsatsen der skal til.....

• #6   2. okt 2010 Det lyder som en super ide og alt mulig held og lykke til.
    Priserne syntes jeg abselut ikke er dyre
    Bare sur røv man bor på djævle øen

• #7   2. okt 2010 Hvis det bare var på på Sjælland ville jeg helt sikkert benytte mig af det, og kan virkelig ikke se hvorfor det skulle være for dyrt.. Min dragstar tager satme laaang tid at polere op osv. så ville gerne betale de beløb der smiley

Held og lykke med det smiley

Mvh Kasper

• #8   2. okt 2010 Jeg er sådan lidt på højde med dem, der snakker om at folk gør det selv, fordi det er en hobby. Personligt vil jeg hellere selv vaske min kværn. Der jeg kunne bruge professionel hjælp er, når lakken skal repareres/shines op. Tror oftest, at motorcykelister vil lave det de selv kan.

Men bortset fra det, så lyder priserne rimelige..

• #9   2. okt 2010 polere dem, nok de fleste der vil gerne have en fin mc til sæsonstarten.....

• #10   2. okt 2010 Nu er der jo heller ikke skrevet noget om hvor lang tid det vil tage .. så mon ikke nok de kan leve fornuftigt af det .. eller ville man jo nok ikke sætte det i gang

Husk lige priserne er + 25 % Moms

249+moms det er jo den samme tur som jeg plejer at give min

• #11   2. okt 2010 Nu er jeg selv indenfor klargøringsbranchen og bare den konkurrence der indenfor bilklargøring og med de priser de køre med, tror jeg det bliver meget svært. Ideen er god nok men hvis I skal gøre det, tror jeg det er noget i skal starte med ved siden af jeres alm job evt deltid. Bare så i er sikker på lidt indkomst.. men tag kontakt til forhandler det er nok ved dem pengene ligger og når i så kan hente og levere osv. Altså hvis en forhandler kan se det er billigere at lade jer gøre det end selv skal bruge en mand på det og plads osv så tror jeg det er noget. Men held og lykke!!

• #12   2. okt 2010 I får svært ved at sælge noget i regnvejrsperioder...

• #13   2. okt 2010 Kæderesning + smørring: 399kr + moms

Det er sgu godt nok dyrt!

• #14   2. okt 2010 Priserne er kun et udkast, de er ikke fastlagt endnu.

Vi forstår sagtens at folk tager det som en hobby, konceptet henvender sig mere til folk som ikke har tiden, eller lysten til at pudse og polere, men elsker at kører derudaf. Men også bare den helt almindelige MC person, der vil sælge sin cykel i topstand. Standen følger jo med prisen og indtrykket.
    Vi tænker også på at kombinere det med en postordre bix med klargøringsprodukter ( Jeg ved hvad der er fup og fidus på det markede ) og andre spændende ting til MC Kulturen.

• #15   2. okt 2010 Jeg gav gerne 549 for at få min hurtigknallert til at tip top skinne!

MC vask er ikke lige det der står øverst på min liste af aktiviteter jeg elsker at dyrke..

Men jeg bor på sjælland, så deet...

• #16   2. okt 2010 hmm...
    Umiddelbart tænker jeg en dødssejler... folk vil kæle for deres øjesten selv og Esbjerg?? KBH måske...

Men så igen....
    Jeg gider ikke selv vaske opg pudse.... så tanken med at få andre tii det smiley :-) slaveriet er desværre afskaffet.
    Men trække mig til Esbjerg - så skal I vist have nogle lækre koner i MicroBikini - men så har jeg da 4-5 cykler, et par biler, naboens traktor der skal sjaskes lidt vand på.
    Tror det blir svært at tjene penge smiley 249 + moms er billigt for at få den offroader der lige er kørt igennem ½m gylle vasket. Men de fleste af os er nærrige bæster.....vil hellere bruge kr. på andet gøjl end en vask.... der følger jo ikke engang et klistermærker till kåben med,,,,

På den anden side en flok aftaler med div forhandlere + træf + entusiaster med langt over en cykel. SÅ måske
    Hvis jeg selv havde en guldmine, så fik alle mine cykler da en trin 5 et par gange årligt...
    Nu får de måske et blæs kompressorluft til det værste støv.

• #17   2. okt 2010 I kan nu være sikker på at priserne er incl en max tid og ikke en ny gejlet Mc i får hjem
    Iden er god nok for dem der ikke har stedet at stå og vaske og pusle , men for andre med den mulighed vender min tommel nedaf uanset pris

• #18   2. okt 2010 I København, var den måske gået, tvivler i Esbjerg.

MEN nogle af tingene er lidt for dyre! (i forhold til hvad jegville betale.
    Kunne jeg køre hen og få vasket min mc MED fælgvask, for en 300 CA. SÅ ville jeg gøre det. over, nej!!
    Ved 300, ville jeg nok gøre det hver anden måned! får kun vasket min 1-2 gange på en sæsong, HADER det!!

• #21   3. okt 2010 Jeg ville ikk benytte mig af det, men kender da nogen der vil! Om det er noget man vil kunne leve af? Næppe..

• #22   3. okt 2010 motopp.com tilbyder allerede noget lignende i København hvor pengene formegentlig sidde noget løsere.
    I Esbjerg er jeg overbevist om at det er en dødssejler.

• #23   3. okt 2010 Total salgsklargøring - Indholder alle trin + ekstra! 2495kr. ??

det giver jeg 1500 kr + moms for ved den lokale bare til min bil og det tager 5 timer ca .. syntes i skulle prøve og starte det op og se om priserne ikke skulle lidt ned smiley
    Ellers syntes jeg jeres ide er super fed men ville nok tage lidt biler med ind over til de kolde dage smiley
    held og lykke

• #24   3. okt 2010 enig med anders det tager mig en time at vaske selv. Skulle jeg køre efter et center ville der gå tid med transport indskriv osv så ingen fidus for mig. Kunne dog være interesseret i en professionel lak behandling

• #25   3. okt 2010 For mit vedkommende, er der kun éen person som får lov at pille og nusse ved min Cykel !
    Jeg TROR at mange andre mc'ister har det sådan... Initiativet er umiddelbart rigtigt godt, men jeg tror at det er godt at have med i tankerne, at MC-FOLKET virkelig ER nogle "krakilere" med deres køretøj !!! De finder sig ikke i den aboslutte mindste fravigelse eller forsømmelse... Ville også ha med i mente, at der kan forekomme tvister mht. f.eks. lakskader m.m.

Hvis I tror på ideen, giver jeg Anders (Vejle N) - Ret... Kontakt forhandlerne og gå den vej...

Held og lykke med projektet, hvis du/I står fast.

Kommentér på:
MC-Klargørings center !

Annonce