MC-Klargørings center ! MC-Klargørings center !
Hej allesammen
Jeg vil lige bede jer om et par minutter af jeres tid, til lige at læse dette ( Og meget gerne komme med jeres mening )
Eftersom jeg har arbejdet i knap 7år som professionel klargøringsleder ved Chevrolet,Opel og Citroen i Esbjerg, har en kollega og jeg, gået med ideen om at starte
et MC klgøringscenter ( Esbjerg ). Så i den forbindelse vil vi høre hvorvidt folk ville være interesseret i at bakke op omkring sådan et projekt?
Til at starte med vil det foregå på måden at kunden, kommer med cyklen til centret, dog hvis der bilver bakket op omkring vores projekt, vil vi arbejde på at tilbyde hentning og bringning af MC hos kunden.
Her er et par eksempler på de forskellige trin og priser :
Trin 1 : Vask - Tryklufttørring - Standard Voks ( Lakforsejling ) 249kr.
Trin 2 : Vask - Tryklufttørring - fælgrens for/Bag - Highend voksbehandling 549kr.
Trin 3 : Vask - Tryklufttørring - fælgrens for/Bag - Prof.Maskin. Slibning af lakerede dele - 1299kr.
Trin 4 : Vask - Tryklufttørring - fælgrens for/Bag - Prof.Maskin. Slibning af lakerede dele - Behandling af sorte plastik dele - Behandling af læder - Polering af aludele 1999kr.
Trin 5 : Total salgsklargøring - Indholder alle trin + ekstra! 2495kr.
---------------------------------------------
Mulige tillæg :
Rengøring af Egerhjul for/bag: 299kr.
Kæderesning + smørring: 399kr.
Oppolering af chrome dele: Tilbud gives.
Alle priser er Ex. Moms.
Der skal gøres opmærksom på at fælge IKKE renses med Alurens ( Syrebestandig ) Men renses med PH-neutral sæbe. Vask vil også fortages i hånd og ikke med højtryksrenser på sarte og særligt udsatte dele.
Her er et lille udkast på projektet :
http://i710.photobucket.com/albums/ww103/turbinesoundstudios/Manchester%201/cleanbike.jpg
Vi ser meget frem til at høre om jeres mening. Der må gerne tilføjes specielle ønsker m.m.
Mvh
Christoffer / Jan
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.089
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 136
det lyder sku da som en kanon god ide i har fået der men om folk vil brug det ved jeg ikk rigtig men jeg kunne godt finde på det
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 514
Priserne virker lave, i forhold til indsatsen der skal til.....
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 66
Priserne syntes jeg abselut ikke er dyre
Bare sur røv man bor på djævle øen
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 348
Held og lykke med det
Mvh Kasper
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
Men bortset fra det, så lyder priserne rimelige..
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803
Husk lige priserne er + 25 % Moms
249+moms det er jo den samme tur som jeg plejer at give min
aug 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 285
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.324
maj 2005
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 19
Det er sgu godt nok dyrt!
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 2
Vi forstår sagtens at folk tager det som en hobby, konceptet henvender sig mere til folk som ikke har tiden, eller lysten til at pudse og polere, men elsker at kører derudaf. Men også bare den helt almindelige MC person, der vil sælge sin cykel i topstand. Standen følger jo med prisen og indtrykket.
Vi tænker også på at kombinere det med en postordre bix med klargøringsprodukter ( Jeg ved hvad der er fup og fidus på det markede ) og andre spændende ting til MC Kulturen.
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.936
MC vask er ikke lige det der står øverst på min liste af aktiviteter jeg elsker at dyrke..
Men jeg bor på sjælland, så deet...
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Umiddelbart tænker jeg en dødssejler... folk vil kæle for deres øjesten selv og Esbjerg?? KBH måske...
Men så igen....
Jeg gider ikke selv vaske opg pudse.... så tanken med at få andre tii det
Men trække mig til Esbjerg - så skal I vist have nogle lækre koner i MicroBikini - men så har jeg da 4-5 cykler, et par biler, naboens traktor der skal sjaskes lidt vand på.
Tror det blir svært at tjene penge
På den anden side en flok aftaler med div forhandlere + træf + entusiaster med langt over en cykel. SÅ måske
Hvis jeg selv havde en guldmine, så fik alle mine cykler da en trin 5 et par gange årligt...
Nu får de måske et blæs kompressorluft til det værste støv.
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
Iden er god nok for dem der ikke har stedet at stå og vaske og pusle , men for andre med den mulighed vender min tommel nedaf uanset pris
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
MEN nogle af tingene er lidt for dyre! (i forhold til hvad jegville betale.
Kunne jeg køre hen og få vasket min mc MED fælgvask, for en 300 CA. SÅ ville jeg gøre det. over, nej!!
Ved 300, ville jeg nok gøre det hver anden måned! får kun vasket min 1-2 gange på en sæsong, HADER det!!
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 271
I Esbjerg er jeg overbevist om at det er en dødssejler.
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 328
det giver jeg 1500 kr + moms for ved den lokale bare til min bil og det tager 5 timer ca .. syntes i skulle prøve og starte det op og se om priserne ikke skulle lidt ned
Ellers syntes jeg jeres ide er super fed men ville nok tage lidt biler med ind over til de kolde dage
held og lykke
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.792
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 396
Jeg TROR at mange andre mc'ister har det sådan... Initiativet er umiddelbart rigtigt godt, men jeg tror at det er godt at have med i tankerne, at MC-FOLKET virkelig ER nogle "krakilere" med deres køretøj !!! De finder sig ikke i den aboslutte mindste fravigelse eller forsømmelse... Ville også ha med i mente, at der kan forekomme tvister mht. f.eks. lakskader m.m.
Hvis I tror på ideen, giver jeg Anders (Vejle N) - Ret... Kontakt forhandlerne og gå den vej...
Held og lykke med projektet, hvis du/I står fast.
MC-Klargørings center !