370 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Kobling skredet :-( Kobling skredet :-(

For helvet jeg har stået stille nu i 5 dage pga min kobling er gået. Det startede med at den beyndte at skride ved 6000 omdr og på anden dagen var jeg allerede nede på 4500 omdr. Nå men den kommer i morgen, håber jeg, også er det bare hjem og montere så man kan komme ud og cikle lidt igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling skredet :-(
  • #1   24. apr 2006 Desværre Rico, jeg er indisponibel her denne weekend, ellers godt initiativ.

• #2   25. apr 2006 Hekto

De er helt i bund og lidt til. tsk tsk. Men et nyt sæt oppe fra Hammel skulle som sagt gerne lande i morgen smiley

• #3   25. apr 2006 Ha, ja faktisk skulle jeg havde haft den i dag men da jeg ringede til ham i morges havde han ikke lige haft tid til at komme på post huset værken fredag eller lørdag så jeg var en smule skuffet da jeg fik fat i ham her til formiddag. Jeg ringede så til ham her i eftermiddags for at høre om han nu også havde husket min kob, og da sagde han at han var på vej til posthuset. Så jeg er lidt fortrøstnings fuld, eller naiv, men det for jeg jo og se. Hvem handler du hos ellers Hekto?

Kommentér på:
Kobling skredet :-(

Annonce