1.167 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Køb af lås Køb af lås

Hej.
Jeg er ved at købe en ny hjelm fra fc-moto.de
Samtidig kunne jeg godt bruge en eller to låse, da jeg ingen har smiley

For at spare lidt på fragten/prisen, tænkte jeg på samtidig at bestille en kædelås og evt. skivelås, fra samme side.

De har to mærker, hhv 'Luma' og 'Xena' - nogle der kan anbefale låse herfra??
Behovet for lås er ikke enormt, idet min mc står et sted hvor der er meget aktivitet (familie/venner)
Dog vil der selvfølgelig være nogle dage hvor MC'en står parkeret på skolen eller nede i byen.
Jeg tænker umiddelbart at jeg skal have en kæde- og en skivelås.

De to mærker kan findes her;
(link fjernet)

På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af lås
  • #1   17. okt 2010 Har dårlige erfaringer med en Xena skivebremselås med alarm. Virker desuden noget outmatchet af den Abus Granit Detecto, den blev erstattet med. Ville holde mig væk.

• #2   17. okt 2010 Ok Lars - ville du foretrække Abus låse generelt?
    Kunne være jeg skulle kigge i den retning smiley

• #3   17. okt 2010 Har både Abus kæde og Abus skivelås, og det er jeg super tilfreds med. Nu har jeg aldrig være udsat for tyveriforsøg (heldigvis), så kan ikke sige noget om brudstyrke mv., men min Abus Granit Detecto har reddet min mc fra at falde på siden pga. blød asfalt i solen, der gav efter. Alarmen i skivelåsen registrerede den ændrede vinkel og gik igang, og jeg kunne nå ud og redde den, inden det gik galt. Så jeg er super tilfreds med min smiley

Den er dog noget stor, men jeg ville godt nok nødigt undvære den.

• #4   17. okt 2010 Almax er verdens bedste og måske dyreste!

• #5   18. okt 2010 Her er et billede fra min profil af den udemærket Abus Detecto skivebremselås sammen med den medfølgende Abus kæde, som ligger ovenpå Almax 4 kæden. Tjek lige størrelsesforskellen smiley

(link fjernet)

• #6   18. okt 2010 Af kæde, ville jeg vælge Almax serie 3 eller 4. Og så en Squire lås. Jaa, de koster en god sjat. Men de fungerer ret godt.

Kommentér på:
Køb af lås

Annonce