{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Syn, forskellige detaljer.. {{forumTopicSubject}}

Jeg forsøgte at få synet min nye intruder.. Sælgeren har bildt mig ind at cyklen er synet før, som den står. Altså med længere gaffel og udlæg. Det er altsammen fra AME.. Jeg har så desværre ingen dokumentation på de.. Men mens jeg undersøger problemet, tænkte jeg på;

-Den er fra 93', kan den synes med kun et spejl?

-Jeg har sat standard udstødning på, men den slår stadig nogle skider indimellem? -forurener den så for meget mon?

-Speedometeret viser helt galt. -det er der ikke noget krav om, skal virke, vel?

-Og sidst men ikke mindst; hvis jeg på et tidspunkt får godkendt gaflen som konstruktiv ændring, hvad skal jeg så betale??

På forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syn, forskellige detaljer..
  • #1   22. okt 2010 Da jeg fik synet min nye SV1000, satte jeg bare std udstødninger på, og kørte den derop...
    6min senere, synet og han kørte ikke en tur på den eller test eller lign.. målte lige bremse skive, og tændte lys..
    så kørte jeg hjem igen..

    så tror skam ikke du får problemer med noget af alt det der, dog ikke 100% med spejlet..


  • #2   22. okt 2010 Hvis biken er fra før 95, er det ikke et krav med spejle..

  • #3   22. okt 2010 At den er synet før, er ikke ensbetydende med at den er godkendt med konstruktive ændringer, det skal stå helt specifikt på synsattesten hvis det er.
    Hvis cyklen har mistet sin identitet så skal det betales afgift af den igen, men tror næppe at en forgaffel er nok til at det sker, det er som reelt kun på voldsomt ombyggede harleys det gør sig gældende.

    At den skyder lidt kan betyde flere ting, den forurener ikke nødvendigvis mere af den grund, og så vidt jeg husker så forgår 4 gas testen ved tomgang og der skulle den helst ikke skyde.


  • #4   22. okt 2010 Hvad med at syne den med 2 spejle, så du ikke påkalder dig for meget opmærksomhed?

    Det er lidt ligesom hvis man kører bil uden kørekort og har hash i bilen, så er det dumt at blæse forbi en patruljevogn, der kører det den må...


  • #5   23. okt 2010 Marc (Kokkedal) J
    ???????????? har du et stort forbrug af hash ???


  • #7   23. okt 2010 jo...speedo skal virke og helst vise rigtigt

  • #8   23. okt 2010 Bodie: Det er begrænset.. Og jeg har kørekort..

    Det er vel med synsfolk, som med så mange andre. Hvis alt kun lige kan skralde an, så vil den blive dumpet på stedet, hvis der er en mangel. Hvis alt derimod spiller som det skal, så vil noget på vippen bare blive en anmærkning.


  • #9   23. okt 2010 hvornår er man begyndt at 4-gasteste MCer til syn ??

  • #10   23. okt 2010 Hvorfor skal speedometeret virke? Har da aldrig hørt at der var krav om det? Det har jo noget med færdselsloven at gøre. Altså der står vel ingen steder at man skal vide hvilken hastighed man kører? Man må bare ikke køre for stærkt?? To spejle???- af to grunde.. der er kun gevind til et, og jeg har kun et...


  • #11   23. okt 2010 Michael M; Nu kører du jo heller ikke ligefrem med lang gaffel, så jeg kan ikke helt se sammenhængen?

Kommentér på:
Syn, forskellige detaljer..

Annonce