{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble an Ikea bed 230 kr.
  • Ophængning af 4 loftslamper og et TV 750 kr.
  • Vi skal have sat en ny dør i lejligheden. Døren nu er 79, men vi har en ny dør på 73 cm fra Swedoor som vi godt kunne tænke os at bruge. Er det en mulighed at lave dørkarmen mindre så døren kan passe? Det skal helst laves inden uge 24 4.000 kr.
  • Fjerne ukrudt i indkørsel langs hestestald 1.150 kr.
  • Ophænge hylder på betonvæg 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc dæk fra t-hansen
  • #1   26. okt 2010 har ikke prøvet det... og har alt for "mange" penge til at jeg turde at prøve dem... smiley

• #2   26. okt 2010 Det er ikke et sted at spare.

• #3   26. okt 2010 Det er da heller ikke særlig meget billigere end mærkevare-dæk man køber online? Ville heller ikke spare der..

• #4   26. okt 2010 Kommer an på til hvad, ville ikke smide det på min CBR, men den gs400l jeg havde før, der ville jeg ikke have haft problemmer med at gøre det!!!

• #5   26. okt 2010 Nu har jeg købet tøj i T
    Og det kunne ikke holde til at blive brugt (af skade bliver man klog )
    Men nu var det jo ikke et år i nu så ud med det
    Men der var ikke noget at gøre
    Fik at vide at jeg skulle tænke på hvad jeg gav for det
    Og man ikke skulle forvente andet.

• #6   26. okt 2010 Nu ER der jo grænser for, hvor dårlige dæk, Dunlop vil sælge. Et H-dæk som det, du linker til er jo godkendt til max 210 km/t så vidt jeg husker, og jeg kunne forestille mig, at det kunne være et udmærket alternativ som pendler-dæk på eksempelvis en GS 500 Suzuki!

Om jeg ville bruge set selv? Nix!

• #7   26. okt 2010 det er til en honda 500 jeg tror jeg prøver det, det er fordi den er punkteret med et stort hul i dag, og jeg skal bruge cyklen torsdag og der kan jeg jo ikke nå at få dæk hjem nogle steder fra. Men til 400kr, kan man jo nærmest have det stående som reserve dæk, hvis det ikke er godt nok.

• #8   26. okt 2010 NO WAY!!!

Har købt dæk hos dem en gang. Godt nok til en scooter og det var det rene nylon og oven i købet helt skæve. Skvattede i et sving med 20 km/t på tør vej en solskinsdag... Der var bare INTET greb og ingen advarsel om skridgrænse. Det sagde bare BANG og så lå jer der og kunne ikke arbejde 14 dage efter. Så meget for den besparelse. Må have været verdens dyreste dæk, samlet set smiley

Ufatteligt at man må sæge sådan noget lort.

Kender godt den med at det bare er en billig mc, S.U. osv, men det gør jo ikke at den har mindre behov for at stå fast, så nej, hold dig væk!

• #9   26. okt 2010 Skal siges at det gik galt på de 20 km jeg skulle køre efter at have sat dem på. Vidste allerede efter 100 m at den var helt gal, men tænkte at jeg nok lige kunne køre den hjem, hvis jeg kørte pænt, men det var desværre ikke nok!

• #10   26. okt 2010 nu skal man jo altid lige have beskyttelseslaget af nye dæk, måske det har været det der drillede?

• #11   26. okt 2010 Nope, de var lavet af NYLON!
    Solgt som "kvalitetsdæk" - den dyreste model de havde... ;-(

Sikker meget slidstærke, hvis man levede længe nok!

• #12   26. okt 2010 det lyder som om man kan øve glatføre kørsel på de dæk smiley .. om ikke andet, så er de fine til klubaftner der ender lidt fugtigt :o)

• #13   26. okt 2010 sikkert et fint brænderdæk hvis man er vild med lugten af nylonrøg smiley

• #14   26. okt 2010 Christian (København) H-->

Ja, jeg har også monteret et par af de dæk på arbejdet når folk kommer rendende med dem, og de er virkelig elendige. Desuden kan man få dem til at skifte størrelse, alt efter hvor meget luft man putter i dem smiley

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
    #15   26. okt 2010 Håber da ikke at du vil lade en køreskole elev afprøve om det er godt nok, der må da være en mc forhandler i nærheden der har et kvalitets dæk.

• #17   27. okt 2010 Der er også noget her.
    http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/lang/de/country/de/motorradreifen_online_shop.html

Forsendelse koster kun 10 euro.
    ikke være nærrig med gummiet på cyklen smiley

• #18   27. okt 2010 Fanta> nu ved jeg ikke lige hvor rådden du kørte da du tog kørekort, men de fleste jeg kender der tager kørekort, udnytter godt nok ikke mange procent af vejgrebet.
    Men mit problem er jo jeg skal bruge det i dag...

• #19   27. okt 2010 Jeg ville købe nogle dæk med et godt rennomé, specielt nu når det er så fedtet og vådt på vejene..

Mvh. Mathias

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
    #21   27. okt 2010 Det har ikke noget at gøre med at køre rådden,
    uerfarne, kører usikkert og får tit overbremset med baghjulet, jeg ville ikke sende nybegyndere ud på et glat dæk, de kunne jo komme til skade,
    og som Mathias skriver, er der pisse glat nu.

• #22   31. okt 2010 Citat: "...de fleste jeg kender der tager kørekort, udnytter godt nok ikke mange procent af vejgrebet."

Haha, det er bare det dårligste argument ever!
    Så fordi man ikke kører som Rossi, så har man ikke brug for mest muligt vejgreb, når man skal lave en katastrofeopbremsning eller man fejlbedømmer et sving?

Ingen grund til at køre med hjelm. Du bruger den alligevel kun 0,00001 % af tiden smiley

• #23   31. okt 2010 Så vidt jeg kan se er det da IKKE et dunlop dæk.. søgning på modelnummer + dunlop, giver ikke nogle hits udover henvisning til Thansen..

Jeg ville aldrig nogensinde sætte det på en cykel, og da slet ikke på en skolecykel!!!
    Hvis det skal bruges her og nu, så er det da bare afsted til en mc forhandler, det kan jo trods alt trækkes fra når det er til skolecykel

Spar aldrig aldrig nogensinde på dæk!

• #24   31. okt 2010 Og lige for at dræbe endnu en fordom...

Det behøver ikke at være et super racing sportshalløjdæk for at stå bedst fast til helt almindelig kørsel.
    Touringdæk eller sportstouringdæk til mindre penge kan sagtens gøre det. De vil ofte også have langt bedre greb i vådt vejr og varme hurtigere op.
    Deciderede sportsdæk kan tåle mange tæsk og står rigtigt godt fast på tør vej, når først de er varme..., ellers er der ikke noget at hente!

T-Hansen dæk står imo kun fast, hvis du limer dem fast til underlaget eller hakker et søm igennem fra bagsiden...

Kommentér på:
mc dæk fra t-hansen

Annonce