{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.564 visninger | Oprettet:

Vinteropbevaring ved Hanning MC {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, er der nogen som ved om ens motorcyklen er forsikret under vinteropbevaringen hos Hanning MC?

Jeg påtænker at købe en mc i området, og få den opstaldet der. Problemet er, at jeg ikke kan få den synet, omregistret og forsikret inden vinteropbevaringen. Derudover ville det jo være fint at sparre kaskoforsikringen indtil jeg skal bruge den til forår.

Hvis nogen kan anbefale noget MC opbevaring i området omkring Skjern inkl. forsikring lytter jeg meget gerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine pumper ikke vand ud - siemens iq300 900 kr.
  • Haveaffald og cykel til genbrugsplads 500 kr.
  • Total rengøring af hus 2.250 kr.
  • VVS afmontering af opvaskemaskine 900 kr.
  • Skifte forsikring i elskab.+ lave/reparerer noget strøm i en garage. 3.000 kr.
  • Utæt gulvvarmerør på badeværelse. 2.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinteropbevaring ved Hanning MC
  • #1   28. okt 2010 Udgangspunktet er at forhandleren ikke vil være ansvarlig for hændelige skader som brand eller indbrudstyveri, men han kan ret billigt udvide sin løsøreforsikring med dækning for de motorcykler han har indleveret. Du er nødt til at høre forhandleren om har forsikret de maskiner som ikke er kaskoforsikrede.

• #2   28. okt 2010 Yes, kunne bare ikke få fat i ham, da han først åbner kl. 17. Det lykkedes nu alligevel og træffe ham, og kan oplyste, at det er ejeren af motorcyklen som søger for forsikringen.

I mit tilfælde var løsningen at tegne en stilstandsforsikring, som altså dækker uindregistreret motorcykler. Denne koster ca. 1700 for et år, men jeg skal jo så kun bruge den ca. 4 måneder, dvs.ca. 700, så en del billigere end kaskoforsikring hen over vinteren.

Derudover er der så nogen, som kan give en lille anmeldelse af Hanning MC? Det eneste jeg har kunne finde på nettet tyder på positiv og billig service.

Kommentér på:
Vinteropbevaring ved Hanning MC

Annonce