782 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Beskytte mc her til vinter ? Beskytte mc her til vinter ?

Hej jeg har lige købt sådan en pgo t rex 110ccm her til vinter kørsel, men vil self være så god ved den så muligt..

vil det være en ide og give fælge stel osv. noget klar textyl ? eller vaseline ?

og så regner jeg med og gi alle kabel samlinger fugtfortrænger

nogen som har nogle forslag ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beskytte mc her til vinter ?
  • #1   30. okt 2010 Latex og glidecreme
    (gammel kærlighed ruster ikke)

• #2   30. okt 2010 brug motorplast istedet for textyl, det er klart og klæber ikke, eller giv den et bad hver uge det hjælper lige så godt som at plaske en masse ud over den, og lav de skader der opstår undervejs med det samme så de ikke får grobund og selvfølgelig smøre alt der skal virke så mange gange du orker ( : det eneste du skal være efter rigtigt meget er dit el system, det skal virkelig beskyttes med div middler......

• #3   30. okt 2010 Okay motorplast ? er det til selve motoren ?

• #4   30. okt 2010 Ja ..... men hvis det begynder at skalle af ser det ud af he..... til, så det skal være en helt ren og TØR overflade det skal puttes på, så heller lade det blive en søndags begivenhed at vaske den hver uge.
    Motorplast er godt nok også med til at beskytte alt el, så hvis du ikke er til vask hver uge er det det jeg vil foreslå dig, ( motorplast er også flexibel, så der er lidt spillerum på ledninger der giver sig lidt )

Kommentér på:
Beskytte mc her til vinter ?

Annonce