{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SYG BØDE/KØRSEL
  • #1   31. okt 2010 Lollandsk affald!
    Burde være ombragt ved fødslen!

• #2   31. okt 2010 For mig at se var der 2 vanvids kørere på den video.- skrækslagende at se 2 biler være så meget til fare for os andre derude...............

• #4   31. okt 2010 Torben S mener du dermed at vi skal lade hjernedøde fartbøller kører bare de træder hårdt nok på speederen og lade anarki råde?

• #5   31. okt 2010 ved heller ikke rigtigt hvad jeg skal syntes om at politiet køre sådan, det er selvfølgelig godt at han bliver standset men syntes godt nok der er nogle farlige situationer.

• #6   31. okt 2010 Det er egentlig ret nemt.. Folk skal ikke slippe, "bare" fordi de er syge i hovedet. Så vil det bare brede sig som ringe i vandet, og folk vil gøre det mere og mere.

• #7   31. okt 2010 Det er godt nok typisk at politiet altid skal svines for at stoppe lovovertrædere i situationer som denne. Politiet kører med blink og lyd, så andre trafikanter bliver gjort opmærksom på, at de er igang med en opgave. Og de fleste i trafikken kan nok godt gætte, at det er den bil, som lige er fløjet forbi med 200km/t. Så derfor skal der gøres plads til politiet.

En skam at slutningen ikke er med, nu hvor betjenten får ham stoppet til sidst.

• #8   31. okt 2010 Forstår stadig ikke at de ikke bare skyder, så skulle den snothvalp nok få stoppet!

• #9   31. okt 2010 jeg sviner dem ikke til, men jeg er glad for at det ikke er mig der skal tage den beslutning om at følge eller ikke følge. Det er jo det politiet altid for svinere for, det her er vel bare en god situation at vise. skal man eller skal man ikke?????

• #10   31. okt 2010 Jens E
    Skrevet: 31-10-2010 20:29:06

Forstår stadig ikke at de ikke bare skyder, så skulle den snothvalp nok få stoppet!

Jeg kan komme på 2 grunde.
    1) En betjent skal anvende mindst mulig magt for at udfører sit arbejde.
    2) Fordi i det øjeblik en Dansk betjent trækker sit våben, står statsadvokaten i nakken på ham.

• #11   31. okt 2010 Desuden så tænker jeg at de skulle forsøge at køre ham af vejen da de kun kørte 80 på de små landeveje..
    Brian det er sku også ærgeligt at de ikke må benytte mere magt..
    Hvor er Steven Seagal & Chuck Norris når man skal bruge dem..?!

• #12   31. okt 2010 Han er sateme Danmarks ubetinget største tosse, forstår godt at han ikke vil ha sit fjæs op i tv!

• #13   31. okt 2010 han skal selvf ikke have lov til at slippe, men det er godt nok ved at blive farligt et par gange !!

• #14   31. okt 2010 Det er farligt, men det er endnu farligere at sprede rygtet om at man skal køre sindssygt.

Jeg har været i et par voldsomme eftersættelser, det er ren Hollywood. Det er meget fedt, og man er helt klar til fingerspidserne. De skal ikke slippe, samtidig med at man tænker på sikkerheden. Men den ligger dybt, den med at de ikke skal have den sejr!

• #15   31. okt 2010 Fjeder:
    Som jeg ser det, 2 regler der straks skal laves om.

Hvor mange kunne den snotskovl ik ha kørt ihjel, inden de fik ham standset.
    Tror ik de behøver skyde ret mange gange før folk de lære at stoppe, når politiet siger det.

• #16   31. okt 2010 Det er helt ok Lone, høhø.... heheh

• #17   31. okt 2010 Da jeg for 23 år siden var på Nordkapp, fik jeg af vide, af nogle svenske mc-ister, at hvis jeg kører ind i Finland, skal jeg bare stoppe, hvis de finska betjente vil have det, da de ellers bare skyder!
    Den burde også kunne indføres med fordel mange steder her!

• #18   31. okt 2010 men man kan jo ikke bare skyde på åben vej, man er nødt til at sikre sig ingen andre kommer til skade, og det er umuligt! men et par varselsskud på sidespejlet kunne vel hjælpe lidt..............

• #19   31. okt 2010 Det er IKKE USA og Hollywood....selv om nogle både betjente og fartsyndere ind imellem tror det......

Det må kunne lade sig gøre at standse vildfarne missiler på andre måder end at køre vildt og voldsomt med en politibil..... det er mit indtryk at politiet også af og til kan være til samme, eller større fare for andre trafikanter end den de forsøger at fange....

• #20   31. okt 2010 Og jeg ser ikke et eneste blåt blink..... gud ved om det er en civil bil der forfølger en der tror de vil lege..?

• #21   1. nov 2010 Hvordan så? med en bil til rådighed!

• #22   1. nov 2010 Det har jeg ingen ide om..... klart har politiet jo nummeret på bilen, så de kender jo navnet på ejeren.... han kører måske udelukkende stærkt fordi han bliver jagtet.....evt. standse bilen hvor farten er lavere, i rundkørslen eller hvad ved jeg...... det tjener jo intet formål, at kører, Formodenligt uden udrykning, mange kilometer med næsten og over 200kn/t

• #23   1. nov 2010 ja det må være svært at være politimand
    jeg syntes da han skal stoppes, men på den anden side, hvis politiet ikke var i røven af ham, så kørte han nok ikke så hurtigt... går jeg da ud fra, ved ikke hvordan han kørte inden de ville stoppe ham.

• #24   1. nov 2010 De ville stoppe ham, fordi han ikke havde sikkerhedssele på, og man kan se blink flere gange under racet, så selv om at der var tale om en civilvogn, var der altså udrykningsudstyr!

• #25   1. nov 2010 Her er i øvrigt slutningen af jagten!
    http://www.youtube.com/watch?v=s7Omp5BwSIQ&feature=related

• #26   1. nov 2010 Han havde sikkert bare været på Mcd og ville ikke have at maden blev kold.

• #27   1. nov 2010 nu blev jeg sulten - pis

• #28   1. nov 2010 Ja for helvede.... Mere skyderi.... Det vil ihvertfald ikke betyde at vi endnu engang for indskrænket vores frihed i beskyttelsens navn.....

Det mest vanvittige trafikanter vil så også bevæbne sig til kampen imod politiet. Det vil så betyde at der også vil blive dræbt politifolk.... Politiet bliver så mere bange, og vil derfor bruge unødig magtanvendelser langt oftere... INGEN andre end bedemanden kan være interresseret i en sådan udvikling...

• #29   1. nov 2010 Tre ting:

Nogen spørger efter udrykning - den høres meget tydeligt flere gange gennem klippet.

Selvfølgelig skal sådan en idiot standses, han forsøger jo faktisk at tvinge andre køretøjer ud i uheld involverede modkørende landevejstrafik!!!

Hvorfor skyder de ikke spørger nogen - Sigmig, er der nogen af jer der har en ide omhvor langt sådan et projektil kan flyve og hvor mege ravage det laver, hvis det i deformeret tilstand rammer noget andet??????

Selvfølgelig skal politiet ikke skyde på bilen.......

• #30   1. nov 2010 Skal han nu også bare standses...... nummerpladen refererer jo til en adresse.... så er det jo bare at vente der.......

Måske kræver lovovertrædelser af denne karakter en lovændring hvis det endnu ikke kan lade sig gøre at konfiskerer køretøjet.....

Jeg er faktisk helt sikker på at idioten kun kører stærkt fordi han bliver jaget..... blev han det ikke, kørte han sikkert ikke så hjernedødt.... og kan så kontaktes på "bilens" bopæl med de krav der nu måtte være til ham....

Og påstår han så det ikke er ham...... så tag bilen indtil oplysningen falder.....

• #31   1. nov 2010 Mikael E hvad hvis bilen nu rent faktisk VAR stjålet. så kan bent betjent nok vente ret længe før den dukker op på sin hjemadresse?

og ejeren, ja han kan jo ikke stilles til ansvar!

• #32   1. nov 2010 De skal helt klart fortsætte - ellers ender det hele i ragnerok på vejene.
    Og så skal sådan noget indavl der have en kemisk kastrering på stedet, så vi ikke får flere af den slags gener i omløb....

• #33   1. nov 2010 Den hasr været diskutteret herinde tidligere. nogle gange!!!

MEN IGEN den eneste idiot der, er personen, i BMW'en..

Betjenten, kan man mene om hvad man vil. MEN man kan sige, at han har styr på bilen.

Idioten i BMWen, skulle have tæsk..

INTET i straffeloven, lærer ham noget. han mangler hjernen til at fatte en administrativ straf....

• #34   1. nov 2010 Det er fedt at den kvindelige betjent er ved at få et hjerteslag, må siges at være job fryns:) og betjenten der kører snakker bare muntert til hende, mega overskud fra hans side!

• #35   1. nov 2010 ep Allan, det viser, at betjenten (den mandelige) IKKE er så presset, som man ville tro!!!

• #36   2. nov 2010 Andreas....

Biler i vore dag, især BMW og Mercedes, er så svære at stjæle, hvis du ikke har nøglen til bilen, at jeg vil anse det for umuligt.....

• #37   2. nov 2010 Mikael E. sig det til alle dem der får stjålet deres mercedes'er og BMW'er.
    tyvene er top professionelle. der bliver stjålet biler i stor stil, især dyre biler.

og i det tilfælde at chaufføren slap væk så kunne det være bilen forsvandt og ejeren meldte den stjålet/solgt.

idioter der kører såden SKAL stoppes og have valget mellem serie-skridtlos + hænderne klippet af, eller bag busken og nakkeskydes.

jeg holder mig IKKE for god, jeg har også kørt stærkt. meget stærkt. men IKKE hvor der var bløde trafikanter eller på små veje. og hvis politiet vil i kontakt med mig STOPPER JEG..

• #38   2. nov 2010 Andreas.... De fleste ( over 95%) af de biler du beskriver, blir fjernet ikke kørt væk.... det er stort set umuligt at opnå kørselsgodkendelse på en bil med FSB3 eller andre lignende systemer uden nøglen...... tyve der vil afsted med sådan en bil, skal stjæle nøglen fra entreen, eller har en kopi nøgle, der for Merrcedes vedkommende ikke udleveres uden fremvisning af registrerings attest og pas.... dvs. DU kan ikke sende din kæreste/kone ned efter nøglen ... du møder selv op......

Det er min flade påstand, at de enten er "bestilt" stjålet, fjernet på et fejeblad eller fjernet efter at nøglen er stjålet fra ejeren....

Jeg mener stadig at to biler der kører for hurtigt, udgør en dobbelt så stor fare som en....

Venlig hilsen Mikael

• #39   2. nov 2010 Mikael, om 2 er farligere end en, er nok tvivlsomt.

Nr. 2, har som betjenten siger, muligheden for med sit blink, og sin sirene mulighed for advare folk!

• #40   2. nov 2010 jesper

No 1 kører sikkert ikke for stærkt, hvis no.2 ikke ligger lige i røven.....

• #41   2. nov 2010 Og med hensyn til om biler er stjålet...... så vil der jo sikkert ligge en anmeldelse på tyveriet..... og det fremgår jo ikke.....

Det er lidt for sent at melde den stjålet 20 min efter at klippet er optaget.... det lugter syns jeg......

• #42   2. nov 2010 "No 1 kører sikkert ikke for stærkt, hvis no.2 ikke ligger lige i røven....."
    Hvis ens manglende moral får en til at stikke af fra politiet, så får samme mangel på moral nok også selv samme til at køre for stærkt i andre situationer. Og eftersom billisten allerede har mistet kortet, er han bestemt ikke en engel bag et rat.

• #43   3. nov 2010 Mikael, vil give dig ret i at han nok ikke havde kørt HELT så stærkt, uden politiet i røven....

MEN kørekortet var allerede frakendt... SÅ han har nok heller ikke kørt pænt tidligere.

OG MED politiet i røven, er han nok en mere opmærksom kører, end ham der bare prøver at imponerer kællingen på pasagersædet (generelt talt LOL) MEN nok ikke bedre af den grund smiley

• #44   3. nov 2010 Der hersker INGEN tvivl om at jeg heller ikke syns fyren ikke bør opholde sig på vejen i en bil..... Der hvor vores uenighed opstår er ved rimeligheden i at eftersætte ved så høje hastigheder på så små veje, hvor der både er cyklister, forældre og børn i barnevogn...... ved de meget høje hastigheder, kan det sgu lige så godt gå galt for betjenten som det kan gå galt for ham der kører forrest......

Og jeg ved bare, at blev nogen af mine kære ramt af en af dem.... ville jeg sådan set blive grundigt livsfarlig..... og slet ikke skele til om det var betjenten eller forbryderen der skabte lorten.......

I min verden kører de lige åndsvagt..... og de undskylder med at den ene havde den anden i røven, og den anden med at det er hans job......

Det vil jeg sådan set skide på, hvis en af mine unger er kommet til skade, eller af dage.......

• #45   3. nov 2010 enig..!

• #46   3. nov 2010 For så vidt, er vi ikke uenige......

MEN jeg syntes samfundsmæssigt set, er det farligere, at lade idioter tro, at bare man giver gas, slipper man... END det er at følge efter i den pågældende situation!!!!!!

DESVÆRRE!!!

• #47   3. nov 2010 Nu er der jo mange måder at efterforske sådan en køretur på.... som jeg skrev..... kør hen hvor bilen "bor"..... lur lidt efter den hist og pist..... den synker jo ikke i jorden, bare fordi den for lov at slippe i første omgang....

Og kan ham der kommer hjem med den ikke redegøre præcist for tid og sted..... så er sagen jo klar....

Så vidt jeg ved kan "ejer" jo komme i klemme, hvis han ikke oplyser hvem der kører hvis et billede fra en fotofælde ikke er ham selv..... så her må jo gælde samme regler...... så er det jo bare at sende en bon på 60000 til ejer..... så kommer han nok frem fra busken......

• #48   4. nov 2010 Har du prøvet at få stjålet en bil i dit liv??

Jeg opdagede først min var stjålet efter 2 dage........

Når man bor i lejlighed, og ikke bruger bilen i 2 dage, ser man det sku ikke lige!!

SÅ bare at vente på mande, er jo ikke nok. SANDSYNLIGVIS ville en tumpe som ham, dumpe bilen, smadre siderude tændingslås m.m. for at skabe tvivl om han har været føren.. for at slippe!! MANDEN har jo tydeligvis ingen skrubler.....

Du kan jo se klip herinde, og udtagelser, hvor folk syntes det e iorden, at stikke af på motorcykel... OG så skal man bare sige, at den var til salg, og der lige har været en køber og se på den...
    (er du i tvivl: så findes klippet herinde et sted.)

• #49   4. nov 2010 Jeg mener HELT KLART at der er forskel på at stikke af på en mc og i en bil, da bilen jo typisk vejer mindst et ton mere end MCen og helt klart udgør en større fare for omkringkørende medtraffikanter! En mc kan jo smutte igennem mange huller, men er der ikke hul kan den ikke tvinges igennem med flugt til følge! Bilen kan derimod skubbe til forhindringen hvis ikke hullet er stort nok, uden selv at blive skadet, og nemt skade andre, biler eller mennesker, og det var jo netop det vi så med BMWen , han presser sig frem flere steder, det var jo aldrig sket med en mc!
    Bikeren mister som regel kontrollen i et sving og så ligger han der, uden at have rørt andre, død eller stærkt hærget, billisten han står bare og kigger, for ham skete der ikke noget med!

• #50   4. nov 2010 Allan:
    Så du mener det er helt i orden at stikke af fra politiet på mc og ikke i bil???

• #51   4. nov 2010 Sådan en skal bare standses, og det kan kun gå for langsomt...

• #52   4. nov 2010 jeg syns ikke det er iorden at skabe farlige situationer i lovens navn....

Og kan andre løsninger tages i anvendelse foretrækker jeg det.....

For mig er det lige fedt..... om det er en fartsynder eller en politibetjent jeg skal aflive, hvis nogen af dem slår mine slægtninge ihjel, fordi loven skal holdes......

Jeg mener helt klart at det er hjerneløst at eftersætte en person med over 200 km/t på alm landevej, bare fordi loven skal holdes.

2 biler med høj hastighed er til mere en dobbelt så stor fare end en alene, og.... som skrevet før...... mon ikke han gasser ned hvis presset forsvinder.....

• #53   4. nov 2010 Jesper LS.... har fået stjålet køretøj i mit liv..... sidst var 1/5 2008

og havde det tilbage 56 min efter det forsvandt..... takket være GPS overvågning.

• #54   4. nov 2010 Jens E: "at der er forskel på at stikke af på en mc og i en bil", er ikke det samme som at sige det er i orden og det sagde jeg heller ikke!
    Folks moral er som den er, ikke noget jeg vil blande mig i! Personligt ville jeg aldrig stikke af i bil, men kunne MÅSKE finde på det på mc, who knows!!!

• #55   4. nov 2010 Banditten er meget heldig at der ikke sker noget overhovedet, men det viser også at rent svineheld kan være nok!

• #56   4. nov 2010 Mads.....

Hvad ved du om det, du ser kun ud af et kamera..... forvrænget virkelighed..... at køre stærkere end tilland i sig selv kompromiterer færdelssikkerheden......

Kommentér på:
SYG BØDE/KØRSEL

Annonce