946 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Motorcyklister i Indien Motorcyklister i Indien
Er netop hjemvendt fra en længere rejse i Indien. Hvor er det fedt at se en hel nation af motorcyklister bruge motorcyklen som de gør selvom de har et lidt sjovt forhold til færdselsregler (jeg så dog ingen uheld). og så så jeg en masse modeller jeg aldrig har set herhjemme. Bla. Bajaj, en Kawa R15 og selvfølgelig Royal Enfield. Fik lov at tage en tur på en politibetjents fine Enfield, gad vide om jeg lige kan tage et smut forbi stationen her i kbh og få en tur?
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 23 Svar: 233
Jeg ved ikke lige hvor du var henne, men jeg synes godt nok også man ser mange grimme ting... Tiggere der lå døde på gaderne, og små børn der lå sultende rundt omkring...
Hvis man tager til Goa, så oplever man ihvertfald ikke det rigtige Indien! Goa er jo et bade-paradis! Kæft der var lækkert, i forhold til Mumbai eller andre byer!
Men Goa er sku nok et af de lækreste steder i verden at tage på badeferie!
Men motorcykler må man godt nok sige der var mange af!
Håber du havde en god tur!
mar 2007
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 105
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 23 Svar: 233
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 167
Hun boede i Chenai (Madras) og det var godt nok ikke en by for mig. Der var rigtig beskidt og tiggere overalt. Men ellers flinke mennesker.
Vi tog så til Auroville, der er et vestligt sindet område og jeg har aldrig oplevet noget så smukt og charmerende. Det ligger nærmest i junglen og med et rigt dyreliv.
Vi lejede også mc dernede og kørte rundt. Man skal godt nok holde tungen lige i munden når man nærmer sig de større veje..
Vi så godt nok et par grimme uheld dernede med mclister involveret, og det ene med fatal udgang.
Men Inderne ligger jo deres liv i hænderne på skæbnen, så det er hverdag for dem..
mar 2007
mar 2007
jun 2004
Det var også kun fordi at det var så afsides at vi turde leje. Vi kørte ind til en by i nærheden, for at købe gaver til familien, og da måtte vi smide mc´en i yderkanten og gå derind fordi vi ikke turde køre længere..
jun 2004
Og jeg synes at det var slemt at køre en Suzuki 250 ccm med den trafik og de veje..
mar 2007
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
Men gad sgu godt besøge Indien, det må være et af de næste rejsemål..
jun 2004
Mirza A: Det er helt sikkert også et besøg værd.
Kæresten og jeg har bestemt os for at tage derned igen. Næste gang bliver det bare i trekantsområdet (New Delhi-Jaipur-Agra)
mar 2007
Motorcyklister i Indien