604 visninger
|
Oprettet:
Kørere søges til klub {{forumTopicSubject}}
Hej,
vi søger stadig medlemmer til vores klub Fighters-Mc. Cykler af typen naked/streetfighter er mere end velkomne
Tag et kik på vores side www.fighters-mc.dk og skriv en mail hvis du skulle være interesseret.
Mvh/Henrik
Fighters-Mc
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
Ja undskyld mig.. Men hvorfor skal der være regl efter regl efter regl?
Jeg mistede fuldstændig interessen... Men har jo også kåbe på så det kan være ligemeget (jeg ku selvfølgelig tage den af) Men nej tak held og lykke
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
Jeg ville gerne, men har vist lidt for langt... ;o)
/Rumle
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 310
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 578
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 740
Kørere søges til klub