1.244 visninger
|
Oprettet:
Yamaha PW 50 {{forumTopicSubject}}
Hej, er der nogen her, der har erfaring med sådan en bandit? Hvad må en i god stand koste, hvis den er fra engang i 90'erne?
Vil købe en til min datter på 5. Det er på tide hun begynder at køre kværn, og jeg tænker, at det er bedre med en PW, end med en af de ukorente kinesere. En PW skulle vel også holde prisen noget bedre, og være af langt bedre kvalitet. Kan se på Ebay, at der er tonsvis af reservedele, så man altid kan lave den, hvis der er noget.
Ellers er der vel ikke så meget at komme efter på sådan en maskine?
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.412
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.767
Det er i første omgang for at se, om det er noget for hende. Hun vil mest komme til at køre på min fars eng, og lidt på de grønne arealer hvor jeg arbejder. Så må vi se hvor det ender.
Har fundet en, der skal renoveres, hvilket jeg jo også kan hygge mig med indtil jul. Har også muligvis en Honda på hånden, kærestens lillebrors cykel, fra dengang han var knægt. Ved ikke helt, hvad det er for en.
Hvordan ligger Yamahaen prismæssigt? Jeg vil gerne vide hvor de ligger, når de er nyrenoverede og i god stand, så jeg kan vurdere, om det vil være en ide at købe den. Hvis jeg i det mindste kan holde pengene hjemme, så gør det ikke så meget, hvis det ikke er hende, eller den skal skiftes ud til noget andet.
Der er ikke så mange til salg lige pt. så det er ikke nemt at danne sig et billede.
Yamaha PW 50