Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CBR 600 f1
  • #1   6. dec 2010 mit bud er i nærheden af 15-20k men er det ikke 3 indlæg med næsten samme indhold???

    NB: Kåbedele kan ikke fås brugte i nogenlunde stand mere, så skal den være standard er det et must at alt er intakt, nyt koster kassen


  • #2   6. dec 2010 det kommer jo an på standen osv... men en 10-30k.. smiley

  • #3   6. dec 2010 18-28k

  • #4   6. dec 2010 Mellem 15.357 og 22.538,-

  • #5   6. dec 2010 Hurtig søgning:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=84414

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    Sværere var det ikke, mellem 15-25 MAX !


  • #6   6. dec 2010 tak for hjælpen smiley

  • #7   6. dec 2010 Men snup nu hellere den F2'er i stedet ( som nævnt i tidligere tråd )
    koster ikke meget mere, F1 kører og styrer som en sæk kartofler, i forhold til F2.....


  • #8   6. dec 2010 Og F1 ligner crap

  • #9   6. dec 2010 Nu vi er igang, hvor meget federe er en F4 kontra F2/F3

    Selve fronten syntes jeg er meget pænere og så er stellet alu men er det så meget bedre end F2/F3.

    Lige pt. vil de fleste have en formue for deres F2/F3 så jeg er næsten sikker på jeg vil gå efter en F4 men hvis konen nedlægger veto kan det være jeg må "nøjes" med en F2/F3

    Et lille tillægsspørgsmål er så om RR modellerne er meget ringere at køre på når det gælder landevej og ikke race ?

    Hmm et sidste spørgsmål, 636 Ninja og Yamaha R6 er vel ikke så letkørte og nemme som begynder cykel som CBR ?


  • #10   6. dec 2010 Jack, Hvad begrunder du priserne på f2/ f3 til er for dyre pt? de jo faldet ca. 10k på det sidste år hvor imod hvis du f.eks. tager r6 så de ikke faldet mere end 5-8k

    mvh
    mads

    ps. man får hvad man betaler for!


  • #11   6. dec 2010 Dennis H skal nok passe f2 kører bedre og det der, men skal have noget til højst 15000 kr, og jeg tror altså desværre ik man finder en f2'er til den pris

  • #12   6. dec 2010 Nygaard. man får ikke hvad man betaler for man skal sku se sig for:

    http://www.dba.dk/flot-honda-cbr/id-68700276/
    http://www.dba.dk/honda-cbr-600-f4-600-ccm/id-67242074/
    De 2 F4 er stort set magen til hinanden men kr. 35.000 i forskel ( han vil sælge til kr. 50.000 og den er købt ved forhandler i maj )

    http://www.dba.dk/honda-cbr-600-f-600-ccm/id-67275614/
    Det er så en CBR 600 fra 91, også til kr. 50.000,-

    Jeg studerer CBR 600 priser flere gange om dagen fordi jeg er besat af dyret og man skal sku se sig for, man får IKKE bare hvad man betaler for !!
    Se den her, den er fandme lækker og til en god pris:
    http://www.dba.dk/honda-cbr-600-f4-600-ccm/id-70095967/
    Med alarm og hele svineriet hos forhandler, og mon ikke den også kan presses lidt. Vil man så ikke være ret dum at give kr. 50.000,- for en 91 model ?? Det er jo vanvittigt at forlange de priser, men den sidste tosse er vel ikke født endnu.



  • #13   6. dec 2010 Gav 25.000 for min.

  • #14   6. dec 2010 kim-viborg-J
    det er godt nok en f1'er du har købt ik???


  • #15   6. dec 2010 Jack

    Vi er helt enige i at 50k er for meget for en f1, men vi kan vel også blive eninge om at 50k for en f4 ligger en del under den normale markedspris.

    Tænker mere at f1 ligger i 20-25 hvor f2 ligger fra 25-38 og så med f3 35-50k

    hvor f4 ligger omkring de 70-80

    nu snakker vi gennemsnitlige handler, og det er i det omfang jeg mener man får hvad man betaler for, så kan der selfølgelig falde nogle tilfælde ud i ny og næ hvor prisen er helt ved siden af "normalen" hvis du kan følge mig i det jeg skriver, giver mit første indlæg nok også mere forståelse

    Mvh
    Mads


  • #16   7. dec 2010 Hvilken MC kører bedre end en CBR 600 F1 til samme pris ?
    Den styrer fint bremser hæderligt , og motoren holder
    Selfølgelig er dens design ved at være ældre , men den har alså nogen år på bagen , kik på de andre modeller i samme årgang , hvordan de ser ud !
    Med nyere dæk og nye lejer i kronrør så kører den super og falder ikke ind i svingene , siger en bruger der har kørt + 50000 km på en sådan


  • #17   7. dec 2010 Jeg er nu også ok tilfreds med kører egenskaberne på min, men der er også wilbers fjedre i foran og en 600rr bagdæmper. Det er de bedste 1400kr jeg har brugt på den indtil nu, sammen med en F2 bagfælg.
    Og da jeg købte for et par år siden kostede en F2'er spidsen af en jetjager. Og udseendet kan altid ændres smiley er igang med en 916 bagende og oplagte udstødninger


  • #18   7. dec 2010 Langt hen ad vejen enig med Per E, blot fordi der findes noget bedre, er det ikke ensbetydende med at 1. generation er skod. Problemet for PC19/PC23 har traditionelt og accentueret indenfor de sidste par år været, at prisforskellen til en PC25 har været for lille, så det har været svært at retfærdiggøre F1-købet, fordi F2 _er_ væsentlig bedre over hele linien, og det er generationerne fra PC25 og frem, der har skabt CBR600-seriens rygte og salgssucces. Det gælder i høj grad også nu, der er så store mængder af PC25'ere i omløb, at der næsten altid er mindst et fornuftigt emne til de 20-25.000, der er den reelle (opnåelige) handelspris for tidlige PC25'ere lige pt - Ja det er rigtigt, at der er mange PC25'ere, der er prissat en del højere af håbefulde ejere (iøvrigt ikke særlig CBR specifikt, det gælder for rigtig mange modeller), og det er vel også fair nok at sætte cyklen til den værdi, som den repræsenterer for ejeren, med den åbenlyse risiko det indebærer. Derfor ville en F1'er også IMO skulle ned i 15-20.000 max for, at det er værd at arbejde i overhovedet. Det er iøvrigt også rigtigt som Thomas nævner, at F1-kåbedele efterhånden kan være et problem, idet flere er udgået fra Honda (så man er overladt til NOS (New Old Stock), hvis det skal være nyt), og de brugte i god stand bliver sværere og sværere at source.

  • #19   7. dec 2010 Accentueret, hvad betyder det på dansk? Har jeg godtnok aldrig hørt før!

  • #20   7. dec 2010 Fremmed ordbogen siger det betyder tydeliggøre smiley my first too

  • #21   7. dec 2010 og begger ord er lige lange, hvorfor så bruge et ord som ingen kender?


  • #22   7. dec 2010 Fordi man kan smiley

  • #23   7. dec 2010 Peter J
    jo det er en f1 fre 1989


Kommentér på:
Honda CBR 600 f1

Annonce