1.282 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

valg af bremseklodser, galfer, vesrah. valg af bremseklodser, galfer, vesrah.

nogen der kender til mærket galfer? og hvordan de holder og bremser iforhold til vesrah sintret metal eller vesrah kevlar?
hvad er forskel på vesrah sintret metal og vesrah kevlar?
og til sidst hvilken sæt ville i vælge??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af bremseklodser, galfer, vesrah.
  • #1   19. dec 2010 Per J hæhæ ja men de sælges ik de steder jeg skal handle:-(

• #2   19. dec 2010 galfer kun til wave skiver eller kan de også bruges til de org skiver??

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #3   19. dec 2010 Vesrah kevlar bremser ikke ret godt, vesrah sinter er bedre, men sbs sinter bremser super godt, og hvis det ikke er nok, skal du have racing sinter, gå aldrig på kompromi med bremser, køb det bedste, du kan vel handle et sted hvor de har dem.

• #4   19. dec 2010 Køb du dig nogen sintermetal, mærker har sq ikke det vilde at sige, vesrah og galfer bremser begge fint
    Men husk at hvis du har kørt med kevlar/fiber klodser på dine bremser, så skal du give dem en slibetur inden du sætter sintermetal klodserne på.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.717
    #5   19. dec 2010 Jeg har prøvet både SBS, EBC og Galfer sintermetal klodser - jeg kan ikke mærke en forskel mellem de tre...

Jeg har brugt dem på både Kagizume Wave skiver og standard SRAD skiver og der er klart mest ensartet bid med Wave skiverne.

• #6   19. dec 2010 ok tak så må jeg handle 2 steder:-)

• #7   19. dec 2010 Per J.. ja det er sku billigt for sbs, takker for den:-)

• #9   19. dec 2010 yes valget er taget og det bliver 2 sæt sbs SINTERED FRONT PAD 782 HS. 15 pund pr sæt det er sku ok. sbs 263kr +porto.. galfer 482kr +porto der er sku en forskel til den gode side, SBS:-)

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 805
    #10   20. dec 2010 Ja, så endte det jo godt, SBS også her.

Kommentér på:
valg af bremseklodser, galfer, vesrah.

Annonce