1.169 visninger
|
Oprettet:
Er skuffet over julemanden {{forumTopicSubject}}
I år var jeg i god til med ønske sedlen, havde både sendt billeder osv. med til den her http://www.tenere.dk/forumnew/uploads/138/ktm_450_rally.jpg
Men har endnu IKKE hørt fra ham eller modtaget registrerings papirene på den. Så det er nok bare flere sokker til skuffen med "kaos" eller flere skjorter som skal stryges. ØV ØV og ØV
Rigtig jul til alle jer !
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Gi´ ham nu arbejdsro !! Der er jo godt og vel 24 timer endnu.
Desuden skal der vel mere end en Yamaha til at lokke ham frem. Prøv at stille en Honda frem.... så kommer han nok.
God jul alle sammen.
;O)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
maj 2008
Emner: 4 Svar: 290
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
Så glæder jeg mig sku til jeg skal giftes.
har haft en kæreste i 7 år.
og hun har ikke strøget min skjorte 1 gang
// Hell
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
: )
mvh
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
: )
mvh
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
en de pakket ind som gave..eller.. og hvor ved du dog alt det fra... ?
: )
mvh
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
Er skuffet over julemanden