{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Tysk import - dårlige erfaringer?? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at importere en nyere brugt sportsmc fra Tyskland, men er blevet advaret om, at den kan være "mishandlet", da tyskerne ikke har samme syn på mc'en som "guds gave til folket" (som danskerne jo gør) - derimod kan de finde på at give fuld gas i frigear, og bare lade den stå for maks-omdregninger, til motoren slår fra (I har måske hørt det på Træf på Toppen).

Er der nogle, der har haft dårlige erfaringer med tysk-importerede mc'er, evt. hvor motoren siden har vist sig at være "dårlig"??

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk import - dårlige erfaringer??
  • #2   30. apr 2006 Hej Rasmus,

Jeg kan se, at dit arbejde importerer MC'er fra udlandet. I den forbindelse - har I da været udsat for at se nyere MC'er (2-3 år gamle - optil 15.000 km. på bagen), der er i væsentlig dårligere motormæssig stand, end årgangen og km.standen burde give forventning om?

/Søren

• #3   30. apr 2006 Har haft 3 hjemme, Ingen dårlig erfaring.
    Brug din sunde fornuft når du handler

• #4   30. apr 2006 tyskere har et andet og mere sundt syn på mc, de får dem serviceret og repareret hvis nødvendig, men stadig skal den fulde ydelse være til stede

• #5   1. maj 2006 på en nyere sports mc, skal man virkelig være yderst destruktiv, for at ødelægge motoren. der kører ret mange R modeller rundt og mange af dem får ret mange tæsk, specielt suzuki's tror jeg... Og de kører sku endnu. selv min egen... smiley
    det er nok mere alt det andet på motorcyklen der kan være slidt. Kronrørs lejer mv.

Kommentér på:
Tysk import - dårlige erfaringer??

Annonce