Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki rf600r
  • #1   7. jan 2011 Hmmm jeg vil sg nok ikke gå efter den model. Værditabet er for stort og den kan være umulig at komme af med.. Desuden kender jeg flere der har haft problemer med den motor..

• #2   7. jan 2011 Tjek om knastkæden er blevet skiftet smiley det kan hurtig blive en halvdyr affære hvis den fx ikke er skiftet , hvis den har kørt en del km smiley

• #3   7. jan 2011 Både min rf600 og min rf900 havde problemer med at trække fugt ind i tændsystemet, så den nogengange gik på 3 cylindre, når det var fugtigt. Problemet var periodisk, men gætter på, at det var tændspolerne, der trak fugt. Har hørt om problemet på andre rf'ere også, men derudover var jeg rigtig glad for dem - især 900'eren.

• #4   7. jan 2011 Ofte problemer med gearkasse. SKAL det være en RF600 så gå efter en med renoveret gearkasse.
    RF900 skulle holde bedre

• #5   7. jan 2011 Priserne på dem er faktisk stadig dyre i forhold til 2009 ! Der var en, herinde, der havde en RF'er til salg for 27.000 med ny skiftet knastkæde og kædekit ! Helt synsklar ..

• #6   7. jan 2011 Yep.. Når det var koldt sådan ca. omkring de 5 og lidt fugtigt var det nogengange svært at at få den til at gå på alle 4...

MHT til Knastkæde så jo sikre dig at at den er i orden. når du kører en tur så lyt efter larm fra Knastkæden Problemet var dog nemt at løse ved at skifte den automatiske Knastkæde strammer ud med en Manuel.. Det gjorde i hvertfald på min og så var der ingen problmer der. :.-)

Ellers en fin nok cykel som jeg fik kørt rigtig mange km. på. og Europa tyndt på.. Uden så meget som et eneste host.. tiltrods for to mennesker på og fuld oppakning... smiley

• #7   7. jan 2011 Kanon cykel, lidt overset, lyt efter klirren fra knastkæde og læg mærke til om gearene kører som de skal.

• #8   7. jan 2011 jeg kørte 1 år på min og den gik fint havde kørt ca 65000 km eneste problem var at den ik blev rigtigt drift varm , men satte en thermostat i den fra en cbr 600 f3 og det løste problemet.
    Ellers kørte den rigtigt godt

Mikael

• #9   7. jan 2011 Jeg har ikke erfaring med en 600 men en del med 900. og er rigtig glad for den. god cykel til prisen, og en kæmpe fordel i at den er vandkølet.
    tjek evt gruppen "RF gruppen" ud. Der står faktisk meget godt.

Martin

• #10   7. jan 2011 Jeg havde samme fugt problemer som HenrikCNR, men ellers var jeg rigtig glad for min RF600R (som var min første mc)

• #11   7. jan 2011 Prøv at kigge link :

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=154774

• #12   7. jan 2011 Med mindre den er svine billig eller du er barnlig håbløs forelsket i modellen... Så overvej noget andet. Hvad er budgettet?

• #13   7. jan 2011 Tak for alle svarene, jeg vil kigge efter alt det i har skrevet. Mit budget er 10-15kg oveni i salgsprisen på min nuværende. Dvs max 40, og der vil jeg helst ikke op. Jeg er kommet frem 3 modeller som jeg gerne vil gave for de penge og det er: sv 650, gsxf600 og rf600r, og ud af de tre er det rferen jeg er mest for.
    Mange skriver at det ikke er en cykel de vil købe, kan i begrunde ? Er det pga typen eller fordi at den er gammel og har fået for mange prygl?

• #14   7. jan 2011 Det er en SUPER cykel. Bare ret overset. De fleste der udtaler sig om modellen har ikke selv erfaring med den.
    Motoren er en droslet GSXR motor. Problemer med 2. gear finder du på alle 600c sportscykler.

Det eneste negative jeg har at sige om den er at den er tung.

• #15   7. jan 2011 Man må endelig ikke sammenligne RF600 med RF900! Det er 2 vidt forskellige cykler... 900'eren er den oversete af de 2. Der er masser 600'ere på markedet...

• #16   7. jan 2011 Hej har både en RF 600 og en RF 900 i huset. 600 har gået ca 73000 km og der har ikke været noget værken med gearkassen eller knastkæden og jeg har haft den i 6 år men 900 går noget bedre . Mere moment og bremser bedre. Bare ud og finde en .

• #17   7. jan 2011 jeg havde nok faktisk taget en SV650'er frem for RF'eren selv om designet på sådan en RF er dejligt. Holdbarhed kontra pris hænger bare ikke rigtig sammen på en RF600

• #18   7. jan 2011 Har kørt ca 70.000 km på en RF600 fra 2000 til 2004 og hele året ..,

Mekanisk har der ingen problemer og den fik megatæsk også med kold motor..
    Men jeg kan nikke genkendende til el-problemerne og nogle gange forsvandt el strøm på den.. jeg fandt aldrig problemet til trods at jeg ellers er ret habil til el..

• #19   18. mar 2015 Undskyld for offtopic, men hvor svært er det an renover en gearkasse på sådan en motorcykel? f.eks har problemer med en der hopper ud af 2.gear når den får gas.

Kommentér på:
Suzuki rf600r

Annonce