{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hansker mm
  • #3   7. jan 2011 Plus told og moms...

• #4   7. jan 2011 toldpriser.dk

• #5   7. jan 2011 hmm de gange jeg har fået ting fra kina osv er det sendt som gave og ingen told.
    dem jeg kikkede på var GPX black

Mikael

• #6   7. jan 2011 Hmm, så har du været heldig, hvis det er udenfor eu plejer de at snuppe pakker over en vis stærrelse /vægt, lige meget hvad der skrevet på. Jeg kender ikke mål og vægt, men små lette ting kommer frem, de andre får man et brev i stedet, og så er der nogen der vil have flere penge.. Rene mafia metoder

• #7   7. jan 2011 tvivler også på de er ægte, der har også været en masse Apline star kopier på ebay

• #8   7. jan 2011 ja men en almindelig mand kan jo ik se forskel og hvis kvaliteten er i orden er det vel ligemeget eller hvad når det er modellen der tiltaler en.

kopi eller ej er det stadigt billigt som jeg ser det.

Mikael

• #9   7. jan 2011 Ja det kunne det, men tit så er kopi vare ikke lavet ordentligt når det kommer til sikkerheden, de holder sikkert fint lige indtil de rammer vejen, også river den alle syningerne.
    Men du bestemmer jo selv om du vil prøve dem
    Normal prisen på GPX handsken 112$, så er 99% sikker på at dem på den side er kopi vare

• #10   7. jan 2011 ja du har sikkert ret, men folk siger det samme som dig men er der bevis for det ?? jeg ha nu aldrig set nogenfor for dokumentation for det ? er der en sammenlignings test på orginal vs kopi ?

Mikael

• #11   7. jan 2011 Har ikke set nogen sammenligninger, kan også sagtens være de er lavet ordentligt, men personligt så vil jeg hellere give lidt ekstra, også være sikker på det er noget ordentligt jeg får.

• #12   7. jan 2011 Hvem gider teste kopier? Man tester jo ikk kopier af nogle ting da en direkte kopi jo er ulovlig..

• #13   7. jan 2011 ja men nu var det ik lige det det drejede sig om, det var nu mere kvaliteten men bare man nu får det som man mener man har betalt for så er den jo ik helt længere kopi eller ej .

Mikael

• #14   8. jan 2011 Jeg har købt diverse kopivarer i Kina, og de har altså holdt meget dårligt. Om man så vil betro sine hænder noget kopiproduceret kinagrej, vil jeg overlade det til den enkelte at bedømme!

• #15   8. jan 2011 Mikael, så vil jeg hellere købe et RINGE mærke, som er certificeret og godkendt... Kopier handler jo ikke om at du skal beskyttes, men om at (sjovt nok) kopiere en vare med det ene formål om at folk skal købe det fordi det ser godt ud.. Tror du selv at de bliver testet ??

• #16   8. jan 2011 hmm ja det bliver det nok også smiley jeg syntes bare det er lidt svært at blive klog på om kopi varer er så meget dårligere kvalitet en ægte , markedet er jo overfyldt med kopi varer , og der er absolut ik nogen af os ( som jeg ser det )der kan se mærke forskel.
    Jeg sammenliner det lidt med at købe originale reservedele kontra thansen folk køber jo i stor stil dele der også ting der har med sikkerhed at gære såsom styrkugler bærekugler mm og det er ok men er det sådan noget som feks solbriller tasker handsker mm mere kvækker folk om det er noget lort egentlig uden at vide om de er dårligere.
    Men blillige det var de da
    I vores firma får vi lavet en hel del i polen men de bliver solgt som dk produceret , er det kopivare så ?
    Mikael
    Mikael

• #17   8. jan 2011 Mikael N: Der er så den store forskel at de reservedele du køber i t-Hansen er godkendte. Det er kopihandskerne ikke.

Kommentér på:
hansker mm

Annonce