898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Klubhus udbrændt (reminder)!! Klubhus udbrændt (reminder)!!

Jeg vil igen blot gøre opmærksom på følgende tragedie: http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=154525

Vi forsøger stadig at finde de skyldige, og håber på hjælp af enhver slags.. smiley

Der er pt dusør på 5.500 kr for oplysninger om de skyldige.

Godt nytår, og på forhånd tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klubhus udbrændt (reminder)!!
  • #1   8. jan 2011 Som tidligere nævnt, ud over hjælp til at finde de skyldige, så kunne det måske være en idé, at lave nogle "arbejdstræf", hvor man kunne sparke dæk og give et ordenligt nap med genopbygning.

• #2   8. jan 2011 Sagen er bare den, at vores egentlige udlejer er kommunen, og før de finder ud af hvad der skal ske, kan der jo nemt gå lang tid.. smiley Og om huset bare skal nedbrydes, og om det så bliver bygget op igen ved vi ikke..
    Så alt i alt ved vi faktisk ikke rigtig noget.. smiley

• #3   8. jan 2011 Hej Simon

Det eneste i kan gøre at er forsøge at lægge endnu mere pres på kommuen for at få en hurtig afklaring. Problemet ligger også i at begynder i af egen drift at sætte lokalet i stand, så får i ikke dækket de udgifter i allerede har haft på projektet, men der er noget om det Marc siger, men i skal istedet fortælle kommunen at i gerne selv sætter tingene i stand, bare de afholder udgifterne til materialer, så er det lidt nemmere for kommunen at æde..

Det er jo også sådan at vælger kommunen ikke at genopbygge jeres klub, så skal i bede dem finde et andet (det er jeg temmelig sikker på at de SKAL) men der er jo ingen garanti for at de så vil være bedre eller bare matche det i havde.

Held og lykke med det videre forløb

• #4   8. jan 2011 Jeg kender ikke noget til reglerne, men jeg tror det kunne være muligt at samle en del mennesker til at hjælpe.

Det er jo hyggeligt at gå sammen og arbejde. Er ved at lave bil med en kammerat, det er fedt!

Det er dog klart, at det formelle skal være i orden. Men når det engang er klaret, så kan det jo overvejes, om det var en ide. Det vil være en anden form for træf end normalt, men jeg tror ikke manglen på store mængder alkohol under arbejdet vil være et problem, når man arbejder sammen for sådan en sag. Jeg tror mange vil være villige til at hjælpe.

Kommentér på:
Klubhus udbrændt (reminder)!!

Annonce