{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Honda Rebel {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at have min første MC (18 år) om et ½ -1år.. Jeg er begyndt at kigge lidt på en Honda Rebel 250cc, da det også var sådan en jeg kørte på da jeg tog kortet, og den var da egentlig meget dejlig. Er der nogen der kan fortælle mig lidt om hvordan den er som begynder MC osv? Eller hvis i har nogen andre forslag til en relativt billig MC, der enten kan drosles, eller bare ikke har mere end de 25Kw?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Rebel
  • #1   1. maj 2006 En Rebel er en dejlig maskine. Motoren holder i evigheder. Men 250'eren er lidt svag. Hop på en 450'er i stedet for. De kan godt drosles ned til de 34Hk som loven siger, normalt har den 43Hk.

Min kone havde sådan en som sin første, og den var hun meget glad for.
    450'eren blev bygget i slutningen af 80'erne, men motoren går igen på flere andre Honda'er, så det er intet problem at få dele til den.

/
    Jesper

• #2   1. maj 2006 den er pissefed i svingende. Man kan komme rigtig langt ned med den. Men som Jesper siger, trækker den ikke særligt godt når man kommer op i tredje gear.

• #3   1. maj 2006 Nu nævnte jeg intet om 3. gear... Og at den kan komme langt ned i svingene er vel også en joke.
    Som alle andre custom maskiner rammer fodhvilerne ret tidligt jorden. Men der er ingen uro når det sker. Den ligger godt i sving :o)

/
    Jesper

• #4   1. maj 2006 Så er det nok mig der er grim.

Kommentér på:
Honda Rebel

Annonce