{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.616 visninger | Oprettet:

Yamaha YZF 750 R? {{forumTopicSubject}}

Hey MCGér smiley
Jeg har fået lidt lange øjne efter sådan en bandit, så vil da gerne lige hører lidt om den?
Det er min første cykel, så hvordan er den at køre? Er den letkørt? Tung i røven eller hvordan er den?

Bare sådan lige alt man bør vide og være opmærksom på? Er der nogen kendte defekter i motoren eller lignende?

OSV, I kender smøren :b

Mvh Claus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha YZF 750 R?
  • #1   13. jan 2011 Startede selv på en FZR 600 R
    Havde ingen problemer med den i de 3 år jeg havde den, pålidelig og letkørt maskine, var super glad for den.
    Kender dog intet til 750´eren.


  • #2   13. jan 2011 http://www.youtube.com/watch?v=rSyPkiTgifU Se klippet og hør hvad de siger.

  • #3   13. jan 2011 Havde sådan en i godt 4 sæsoner, jeg var meget glad for min, den er meget let kørt og er selv nu en hurtig mc, selvom den har nogle år på bagen. Såå køb du bare sådan en.
    Den bruger lidt olie, men det er ski da også en charme ;-))

    Ps. Barbie Yzf'eren er den flotteste... Bare min mening ;-))


  • #4   13. jan 2011 Den kører fint, bruger lidt olie. Og man sidder som på en racer. Jeg havde selv kig på en engang og har en kammerat der har haft en . det er en rigtig racer.. Jeg endte dog med at købe en thundercat.. Man sidder lidt bedre, og de er ca lige hurtige..

  • #5   13. jan 2011 Solgte min Barbie Yzfér sidste sommer.. den kørte fint. den er meget nem at køre da den ikke vejer så meget... nem i sving osv.. de har omkring 125 hk og tager 0-100 på 2.9 sek. så det er da ikke en sløv mc. som Henrik skriver så bruger de lidt olie. men sådan er det med dem..( Hvis du køber en, har jeg en sædeskal og en rep. bog til salg til sådan en her inde =0)..

  • #6   14. jan 2011 Du stiller bare alle de spørgsmål du vil.. smiley

    Jeg har haft min i nogle år efterhånden, og tror jeg er blevet enig med mig selv om at jeg aldrig får brug mere end den! Den styrer rigtig godt, og det eneste rigtige minus er at den godt kan bruge lidt olie. Den motor jeg har nu bruger dog ikke alverden.

    Alt efter årgang skal du nok regne med at bagdæmperen nok trænger til en rep eller en udskiftning hvis du vil have den helt optimal - det skal dog siges at min første gang med knæ i jorden var med en meget defekt dæmper på den maskine..


  • #7   28. feb 2011 Jeg er lige med på en lytter, de er fede!
    Denne her virker ret attraktiv:
    http://www.dba.dk/yamaha-yzf-750-r-750-ccm/id-71693816/


  • #8   28. feb 2011 Kanon flot yzf du linker til Sebastian. Stod jeg ikke og skulle betale afgift på min R1'er så skulle jeg ud at se på den....

Kommentér på:
Yamaha YZF 750 R?

Annonce