{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kontakter til forsikrings selskaberne
  • #1   14. jan 2011 ringer til dem.

• #2   14. jan 2011 Til hvem .. Du kan jo ikke bare ringe og sige " Jeg vil gerne købe er smadderet cykel ...

Håber på seriøse svar

• #4   14. jan 2011 Ringer til dem.

Kan det blive meget mere seriøst end det? Numrene på deres hjemmesider er jo ikke til en eller anden sælger privat, men deres kundeservice.... mon ikke de kan viderestille dig????

• #5   14. jan 2011 Jeg har prøvet en gang med campingvogn det kunne ikke lade sig gøre de skulle have cv nummer og de havde nogle som købte alt så det er sikkert det samme med mc kunne jeg forestille mig
    Tak søren så behøver jeg ikke prøve dem

• #6   14. jan 2011 Hej.
    Stort set alle selskaber sælger deres skadede køretøjer igennem Forsikringsbiler.dk, hvor du skal være momsregistreret for at kunne blive oprettet som kunde.
    En ( normal ) undtagelse er, hvis der er tale om dit eget køretøj, så kan du få lov at købe det, men ofte på den måde, at det først sættes på auktion på Forsikringsbiler dk, og så opnår man en pris når auktionen udløber. Du vil så blive spurgt om du vil give mere en højeste bud - og tro mig, højeste bud på disse auktioner er som regel MEGET høje. Ofte så høje, at man kan spørge sig selv om hvad det køretøj skal bruges til PÅ ÆRLIG VIS. Kan f.eks huske en 30km. knallert, Aprilia Rally, hvor INTET andet end motoren duede, blive solgt for 2500kr. Scooteren befandt sig i Sydjylland og køber skulle køre fra Nordjylland for at afhente den. Jeg skal ikke anklage nogen for noget, men køber fik et RENT stel og motor nummer samt en motor- hvad han så end skulle bruge det til?????

• #7   14. jan 2011 som udgangspunkt skal du have et cv nummer.. og ellers kan du prøve at ringe til en taksator som måske kan hjælpe dig med hvordan du kan gøre

• #8   15. jan 2011 CV nummer og så være godkendt til at give bud inde på forsikringsbiler.dk .

Kommentér på:
kontakter til forsikrings selskaberne

Annonce