{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Udstødning og sidespejle, zzr 600 {{forumTopicSubject}}

Hej Mcg.
Jeg har kig på en Kawa ZZR 600, og vil nu høre, kan man få andre sidespejle til den, og i så fald hvor? -da jeg ikke syntes det lige er de mest snilde sidespejle set på en tohjuler :b

Næste spørgsmål, kan må få en 4 i 1 udstødning til den, da den er med dobbelt, og syntes ikke rigtig det er så prima som det kunne være smiley
Så hvis der er nogen der gider prøve at smide nogle link på nogle udstødninger, så kunne det være kræs smiley
(Dumme kommentare frabedes, er rookie, og aner ikke hvor jeg skal lede efter sådan noget, OG HAR prøvet google smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning og sidespejle, zzr 600
  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
    #1   17. jan 2011 Hej Claus.
    Det er muligt at du betragter mit indlæg som en dum kommentar, men det er bare helt iorden.
    Jeg tænker bare på, hvorfor købe en MC som man bare ikke syntes er god nok som den er. Hvis du skal ud og ofre 5-10.000,- på et nyt udstødningssystem og måske 1000,- på nye spejle, så var det måske bedre og bruge disse penge på en MC som passede bedre til ens smag.
    Det er ofte(altid) det billigste.

• Søren N
    Søren N Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 38
    #2   17. jan 2011 Det er vel godt med nogle fremtidsvisioner smiley

Du kan bl.a. finde sidespejle her: www.mcstyling.dk/shop/sidespejle

De kan også fremskaffe mere specifikke spejle til den model, fra Italienske FAR:
    (link fjernet)

/SN

• #3   19. jan 2011 Søren O:
    Fordi jeg har fået et fint tilbyd på en mekanisk god cykel, så kan jeg ikke se hvorfor jeg skal vælge andet? smiley
    Og kan godt lide selv at "skabe" noget med hænderne, og ikke bare betale mig fra at få andre til at gøre det..

Søren N:
    Tak for det, vil lige tage et kig på det, er jo temmelig rookie, så kræver nok lidt mere end bare en halv time lige at finde ud af hvad man søger smiley

Nu slynger jeg lige nogle vilde idéer ud her:
    Kunne man evt. afkorte org. udstødning og derved opnå noget mere lyd? (Har hørt det virker?)

Evt. forsøge sig med en helt random udstødning? Evt noget med mellempotte fra en Golf 1er eller sådan noget?

Universal udstødninger? Er det totalt no go?

Skal siges jeg er rimelig ferm på fingrene, og er ikke så rej for at gå i gang med noget i den stil! smiley

Kommentér på:
Udstødning og sidespejle, zzr 600

Annonce