2.035 visninger
|
Oprettet:
Hvem ved hvor jeg kan få lavet?... {{forumTopicSubject}}
Hvor jeg kan få lavet foliering af min mc, en ST1100???
er det nogen i DK som gør det. Vil gerne prøve det, men har spurgt nogle firmaer det laver taxa foliering, men de vil ikke gøre det.
Er der nogen kender nogen eller har prøvet det???
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
den her er pakket ind og det er godt nok svært at se set... selv om man ved det..
det er rc-solfilm.dk i frederikshavn der gør i det...
men men... prisen ligger dog ret tæt op ad hvad en hel lakkering står i..
jul 2010
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 84
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 66 Svar: 537
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 243
prøv her den er sort næe nu er den hvid
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 202
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 202
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
okt 2009
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 231
Hvem ved hvor jeg kan få lavet?...