Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-ophug?
  • #1   1. maj 2006 prøv www.sydjyskmcophug.dk

• #2   1. maj 2006 Mange tak, flere muligheder modtages gerne så søgningen kan udvides mest muligt.

Evt. en komplet cykel uden afgift?

• #4   1. maj 2006 Rasmus: Har hørt meget skidt om ham, så ham sortere jeg fra i første omgang.

• #5   1. maj 2006 altså, hva med tyskland, du kan nemt spare en del penge plus du får en hel mc med dig hjem for ca. 5-10k MAX. det er da værd at overveje.

www.mobile.de nemt og lige til smiley

• #6   1. maj 2006 Sydjysk mcophug er ABSOLUT værd at besøge. I modsætning til MC-huset har jeg fået en udsøgt behandling. Og så har han et kanon sortiment af alt mellem biker og jord!! smiley

• #7   1. maj 2006 Kristian: Det har jeg også forslået ham.
    Skal han først til at give 5-6000 kr for en motor alene, så er det mere rentabelt at hente en komplet i tyskland.

• #8   1. maj 2006 købe ikke noget hos

www.mc-huset.dk

• #9   1. maj 2006 ja så pres da lige lidt på ham og tag til tyskland og fyld bilen med øl hjem..

det kan da langt best betale sig at hente mc dernede, du får alle de dele su skal bruge ud over motoren, resten kan han sælge fra og sikkert ende i at have brugt 0 kroner når alt kommer til alt..

• #10   1. maj 2006 Endnu en GS'er der er ramt af den lidet kendte GS-syge.
    Gætter på han ikke har været opmærksom på olieforbruget, og dermed har kørt med for lidt olie. Så ryger der som regel et hovedleje eller plejstangsleje...

En hel MC fra Tyskland er det billigste. Koster det samme som en motor her i DK.
    Kan fåes via MC-importen

/
    Jesper

• #11   2. maj 2006 Jesper: Der ramte du helt rigtigt, det er lige hvad der er sket for ham.
    Til fyn og retur, og 13 km før han var hjemme lød den forfærdelig. Resultat, ødelagt plejlleje, og en ulykkelig mand.

Morale, tjek altid din olie.

• #12   2. maj 2006 Jeg kan ikke anbefale at handle med MC-huset i kølkær.
    Det har jeg kun haft dårlige erfaringer med.Den ene gang for ca. 3 år siden købte mig og min karmarat stumper for over 10.000 kr som han skulle sende til os.jeg ringede til ham 6 gange i løbet af 14 dage og hvor han påstod at han "lige" havde sendt stumperne.Der kom ingen stumper med posten så vi kørte derop og hentede dem selv.Ialt en tur på 400 km derfra hvor vi bor og hel "tilfældigvis" lå der en kasse med stumper bag disken som var til os.Her for 1 måned siden ringet jeg derop for at høre om de havde en styrdæmper hjemme og de havde en ny liggende til 2000 kr incl. beslag osv. dagen efter kørte jeg derop.For det første havde prisen ændret sig siden dagen før og for det andet så havde han kun beslaget hjemme.

Jeg sætter aldrig mine ben i den butik igen.

Kommentér på:
Mc-ophug?

Annonce