{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

Forever 2 Wheels {{forumTopicSubject}}

Jeg var næsten blevet afskrækket fordi det skulle vrimle med HA m.m. men det passer ikke.
Tror kun jeg så en 6-7 stykker med rygmærke fra HA og det var rigtig god messe.
Stripper stang, musik, stuntshow, custom bikes og en masse alm. sportscykler.
Kan GODT anbefales.

Tager Herning i næste weekend smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forever 2 Wheels
  • #1   5. feb 2011 Tror nu heller ikke at Ha´ er tager på messe for at slå folk ned! ;0)

  • Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #2   5. feb 2011 Mærkeligt at blive skræmt af det.. Tror de kommer af præcis samme grund som dig selv, for at have en super fed dag med masser af lækre babes og bikes smiley

  • #3   5. feb 2011 Præcis - Syntes ikke de skaber et utrygt miljø som mange syntes.. Jeg snupper Herning næste weekend i stedet.. HA er vel bare en af de mere organiseret motorcykel klubber smiley

  • #4   5. feb 2011 ville sku gerne ha været til frederacia i weekenden men har sku ikke tid. så håber på at måske komme til herning i næste weekend

  • #5   5. feb 2011 Jeg købte en Shoei xr-1000 med gsxr lakering for 1200 kroner.. Normalpris 4000.. Så jeg er happy camper smiley lidt for få mc'r dog.. Men fuck den stormtrooper MC var flot!!

  • #6   5. feb 2011 Jeg som troede at en HA'er kun fantes her på siden... c",)

  • #7   5. feb 2011 sys godt nok at messen var en tynd kop øl

  • #9   5. feb 2011 ja jeg var der med et par cykler og har været der i nogle år i træk. suns sku også det var lidt magert i år...

    mht rockere var det da hvis dem der var bange så nogle med skudsikker vest på...


  • #10   5. feb 2011 Enig i mange af de forskellige indlæg.

    Messen var en skuffelse. Fyldt med affald og 100kr for entre var rent tyveri.


  • #11   6. feb 2011 Skræmt er nok så meget sagt for jeg tog afsted med min søn. Det er mere de tråde der tidligere har været om det hvor man sagde at det mere var et rockertræf end en messe og at de unge AK81 nedstirrede folk.
    Sådan oplevede jeg det slet ikke men kan give folk ret i at 100 kr. for den ene hal nok var i overkanten. Det tog os 1.5 time at se det hele inkl. stuntshow.
    Men jeg var da glad for at se at der var en del sportscykler og ikke kun custom bikes.
    Næste weekend tager jeg til Herning og håber det er den lange køretur værd for lidt træls hvis den også er overstået på 1.5 time smiley

    Desuden var det her min første MC messe men helt sikkert ikke den sidste.

    Og ja der var babes, ikke mange men hende der vred sig på polestangen var ikke helt tosset. Der var også nogle tøser med reklamer for tatoo halløj og så et par tøser fra stuntshowet der var nydelige.
    Må så nok sige at jeg har oplevet flere booth babes til Cebit IT messe men mon ikke Herning har lidt at byde på der smiley


  • #12   6. feb 2011 Jack D.. Tror rolig du kan regne med at det i herning slår fredericia med flere længder..

Kommentér på:
Forever 2 Wheels

Annonce