1.003 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Service Kawasaki 636 Service Kawasaki 636

Hej drenge

Så er en kawasaki zx-6r indkøbt, den har lige knap kørt 18.000 km med fuld service.

Jeg er lastbil mekaniker så jeg ved godt hvordan en svensknøgle virker

1. lave det selv eller sende det til en forhandler og hvilken ? bor i 6000 Kolding - Efter hvad jeg kan se på det service papir jeg har så er det lille service og der skal ikke justeres ventiler.

2. Hvis jeg skal lave det selv, hvor skal jeg så købe stumper ?

3. Efter hvad jeg kan se skal der ikke skiftes hverken olie eller filter ved 18.000 km er, syntes det er lang tid den så står på samme olie ?

4, Hvad koster sådan et forårs klar service ?

mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service Kawasaki 636
  • #1   6. feb 2011 hvis du lige har købt den ville jeg helt klart skifte olie og oliefilter som minimum men men nok også luftfilter og tændrør, det gør jeg altid når jeg køber en cykel uanset hvad servicebog eller tidligere ejer siger der er gjort ved den

• #2   6. feb 2011 glemte at tilføje at du kan klare hele lortet selv, tændrør er lidt af en bitch dog

• #3   6. feb 2011 Husk at en servicebog udfyldt ved forhandler ser noget bedre ud ved videresalg, end en der er udfyldt privat.

• #4   6. feb 2011 Ok - hvis det er piece of cake laver jeg det bare selv. Nogle gode råd samt en indkøbs liste og where to buy ?

• #5   6. feb 2011 Hej
    Som Jesper skriver, skift olie,filter, luftfilter og tændrør, så er der "ren røv at trutte i"