1.853 visninger
|
Oprettet:
Kædeolie? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Det er sådan jeg har fået mig en ny kæde på MC´en, har i et par gode ideer til kædeolie / fedt ??
Det sidste jeg kørte med røg mere ved siden af end det blev op kæden..
så noget godt som klæber og kan holde til lidt?
nogen ideer?
- Michael
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 600
Dem jeg har været mest tilfreds med er Motul road. Castrols syntes jeg ikke holdt helt så godt ved. Jeg har lige skiftet til Swiss oil(hvad jeg lige kunne få) og den ser ud til at fungere ret godt indtil videre.
Belray har jeg ikke prøvet.
Mvh. Mathias
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
mar 2009
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 144 Svar: 694
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
Jeg plejer at smøre min kæde efter ca 300 km / 2 tankfulde.. Alt efter om den har været ude i regnvejr mv.
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 248
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
Har bestilt sådan en Belray, så må vi se hvordan det er
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 770
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.082
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 2.996
jeg brugte den sidste år, men jeg synes man skal smøre hele tiden
og det er helt galt i regn vejr .....
mar 2009
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 144 Svar: 694
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
/ Bülow...
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 343
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 55
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.535
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 2.996
nå men det er jo et frit land , så folk kan jo gøre hvad de selv finder rigtigt
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
men det er jo ikke sikker er villige til det.'men nu ved jeg at min kæde bliver smurt og når det regner så kan den jo lige få lidt mere hvis det er det man vil .. Nemt og Bekvemt
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 58
Kædeolie?