Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  honda vtr 1000 firestorm
  • #2   8. feb 2011 lille tank med kun 16 liter på de første modeller det er jo en sulten hund
    mener først det er i 02 de skifter til 19 liter tank ellers en fed maskine og dejlig motor med få vibrationer

• #3   8. feb 2011 Tung ????
    syntes den vejer som en 600 , men blød i næsen og en update til bedre fjedre er absolut mærkbart i sving , stabilitet

• #4   8. feb 2011 Ulemper: Højt benzinforbrug, lav rækkevidde, blød forgaffel og ikke en vild motor (sammenlignet med TL1000s)

Fordele: Velbygget, skøn motor med godt træk i mellem og bund. ikke en vild motor, meget let at blive fortrolig med.

Tag en post 01 model, den har som nævnt en større tank og andre små forbedringer.

• #5   8. feb 2011 den er ikke så ringe endda... jeg har prøvet og køre på sv650 og tl1000r... men den bedste v2 var alligevel en firestorm. Den frembragte det største smil... og jeg kan kun tilslutte mig det de andre siger med den er tørstig...

• #6   8. feb 2011 Lækker maskine. Utrolig nem at køre. Ikke i nærheden af at være tung :o)
    Og så står den ikke på ethvert gadehjørne som f.eks sv´eren
    Den fedeste lyd med de rigtige potter

• #7   9. feb 2011 Jesper glemmer lige knastkæde strammeren, der har kostet et par motore rundt omkring, men ellers enig, fed cykel, jeg var eddermame en skovl at gå af med min smiley

• #8   9. feb 2011 er den sene model med sprøjt eller?

• #9   9. feb 2011 C-4: mon det stadig er et problem på de brugte? Efter faceliftet blev det da bedre, og de gamle har vel fået det lavet?

De har alle karburatorer

• #10   9. feb 2011 Ronni fik du aldrig prøvet min? Kan kun anbefale den - har aldrig haft problemer med den og den kørte bare godt. Som andre nævner, så kører den ikke langt på literen. Mellem 12 og 16,5 har jeg målt, men den har helt sikkert været længere nede.
    Den skulle iflg pålidelige kilder (offslow!) også være en nem wheelie bike, så det er lige dig!

• #11   9. feb 2011 op til 98 havde de nogle problemer med knastkædestrammer men det er billigt nok at skifte for at være på den sikre side, havde selv en 98 model og var rigtig glad for den, rigtig godt bundtræk men mangler lidt på toppen i forhold til en rigtig sports 1000cc, affjedring er lidt slattent i begge ender og den kan også give dig nogle gevaldige tankslappers så en styrdæmper er også at foretrække og som andre har sagt så er de vildt tørstige, jeg fik nogle gange under 100km før reserve ( så fik den godt nok også hug )
    Ville vildt gerne have en igen

• #12   9. feb 2011 Da jeg skulle vælge mellem Sv 1000 og VTR Firestorm lånte jeg en af hver. Efter en test på motorvej faldt min tvivl til jorden. Firestorm mangler overskud og syntes jeg med mine 185 cm sidder bedre på Sv´ern, så det belv et kilosvin med kåbe frem for VTR Firestorm smiley

• #13   9. feb 2011 He he Peter 8000 - jeg kan godt forstå du stemmer i med det "høje" brændstof forbrug som de andre snakker om. Der er jo rigelig med beviser for det...

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1062

Men nu er alt jo relativt. Tanker man sin VTR 1000 så fejler den sgu ikke noget!! Og man går vel ikke op i brændstof økonomi hvis man kører MC for sjov.

• #14   9. feb 2011 nej peter fik aldrig prøvet din, synes en 1000ccm var lige stort nok spring når jeg kom fra en gs500, du spurgte heller aldrig smiley

• #15   9. feb 2011 Har haft 6 forskellige mc'er og VTR'en er klart den bedste. Kanon bundtræk der er guld værd i sving, lavt tyngdepunkt og synes jeg den er kvalitet hele vejen igennem. Klar anbefaling...

• sander
    sander Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #16   10. maj 2013 højt benz, forbrug når den bliver fyret af, men køre du pænt er du ikke den første der svinger ind på en tank. ja, vækker lidt opsigt, der er langt imellem dem derude. køb køøb den bliver du glad for.

• #17   10. maj 2013 Gad vide om han ikke hart nået at beslutte sig siden 8. feb 2011 kl. 21:46
    smiley

• #18   10. maj 2013 ja hvis man ser bort fra den er lidt gammeldags, så er det sku en fed ged... med masser af power op til de 170 ca... man kan jo så købe en af de nyere kan ikke huske præcist hvornår det skiller, men de får større tank på et tidspunkt. Ja den er tørstig, men den er dælme også sjov (godt moment) smiley

Kommentér på:
honda vtr 1000 firestorm

Annonce