1.477 visninger
|
Oprettet:
Hvem køre og hvor? {{forumTopicSubject}}
Hey mcister
Nu har der været så mange emner omkring hvor meget folk glæder sig til at komme ud og køre, og at andre ikke gider fordi det er "lorte" vejr..
Men hvem er RIGTIGE vikinger?
Hvem har haft jernet fremme på de danske landeveje og lufte?
(red. motorcyklen)
Og i så fald hvor køre du? Kunne være sjovt hvis vi kunne mødes en flok og køre en lille tur..
Selv køre jeg i Esbjerg området, og har rundet de 800 km i år
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
dog har jeg alligevel nået ca. 900km i år
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.154
Kører når vejret og vejbanerne er til det. Før i tiden kørte jeg hver eneste dag,men et uheld og en smadret skulder gør jeg er blevet lidt mere forsigtig.
KIM
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 55
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
og er sq ikke viking nok til at trække knallerten ud endnu..
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 160
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.715
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.154
Kulde er KUN et spørgsmål om påklædning.
KIM
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 53
kørte mellem randers og viborg på lande vejen og et par af de små veje.
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 118
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.073
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 101 Svar: 716
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
Det giver vel omkring 70 km i snit, hvis man bruger alle dage til rådighed. (uanset sne, regn, is osv.) respekt!!
Hvem køre og hvor?