931 visninger
|
Oprettet:
pokkers blæst!!! {{forumTopicSubject}}
Man fristet til at spørge om der er nogen herinde der er prøvet at blive blæst af vejen ?
Jeg kørte på arbejde i går og lå sidelæns hele vejen fra Holbæk til Roskilde og enkelte gange fik jeg da en vindmæssig lussing der fik maskinen til at svinge en halv vognbane.....
vil hellere køre i minus 15 grader end i sådan en vind
fy for &%¤#%"#
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.919
Da jeg lige havde købt min første "MC" tog vi på mc ferie på sjælland.
konen bagpå. 50kg oppakning i alt, hun 70kg. mig 110 kg.
MZ ts150es1 (også kaldt bananen)
Havde bla. bygget et rack, til bagage på forskærmen!
Da vi kørte fra borevejle camping, til helsingør camping, blæste det af h.t. vi lå stort set sidelæns, med fuld hane på dyret (vel en 60-70 kmt.)
Pludselig, var der vindstille et splitsekund, nåede lige at rede den, OG så kom vinden, og fangede mig på det forkerte ben. HELDIGVIS var der en parkerings plads samtidig. den landte vi inde på, panik bremsende!
Ud over det, har jeg en del gange krydset storebælt samt øresunds broerne, når de advarer imod høje lette køretøjer m.m.
MEN det har været på Hondaen, eller på min gamle Suzuki GSX600F.
Bege ganske retnings stabile, så bare man giver den gas, kører man sku lige. (den ene gang med en MC betjent, og 180 i timen over storebælt. SOM han sagde på den anden side, han skulle heller ikke nyde noiget af at køre langsomt, og det var om natten! (vi kørte sammen hele vejen til KBH, og det gik pænt hurtigt, uden sure miner, vi skiftedes enda til at "trække" OG han kunne sku finde ud af at placerer sig!!)
Meget værre til og fra arbejde i myldretiden, over sjællands broen (kalvebod rende) der kan man ikke give gas, så der skal man holde godt fast!! (kører nu for at checke)
mar 2007
Kørte på job idag, og det var ikke slemt!
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 382 Svar: 5.531
mar 2007
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 382 Svar: 5.531
Havde overvejet sådan en som vintercykel
sep 2008
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 34 Svar: 315
Kørte også på job i dag, og det var ikke så slemt!
jeg havde snart mere brug for vinduesvisker på hjælmen da det sneede kraftig en overgang
pokkers blæst!!!