{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.515 visninger | Oprettet:

Ktm sx50 kopi {{forumTopicSubject}}

Ja det er jo nok det forkerte forum, men der er jo mange kvallificerede brugere herinde, så jeg prøver alligevel smiley

Sønnen er sidste sommer begndt at køre micro-cross og nu er det egentlig på tide at han går fra pw50 til feks en ktm sx50.
Så her til aften kommer min makker forbi og har købt en kopi af en ktm sx50... rigtig fed, men der er intet på den der indikerer hvilken type det er. Så spørgsmålet er om der er nogen herinde der har en lille idé om hvad det kunne være for en slags. Den ville være idell til knægten, så længe han ikke helt ved om cross er noget for ham. Jeg syns bare det er et godt alternativ til til de 23000,- en original ktm koster af ny..... nogen forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ktm sx50 kopi
  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #1   18. feb 2011 Kender ikke den omtalte model, men alle andre kopi crossere er noget skrammel, har selv spildt 7000kr på en til min knægt, den duede overhovedet ikke, så vi spildte en masse tid og drengen var ked af det, fordi den var umulig at køre på, så pas på ikke at gøre det surt for jer begge.

  • #3   19. feb 2011 Fanta vi har kørt kopi pw50 uden problemer, man skal bare ikke købe de billige kina kopier, det er jeg klar over.

    MiChRev det kigger jeg lige nærmere på tak.


Kommentér på:
Ktm sx50 kopi

Annonce