{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

skøre forsikringspriser {{forumTopicSubject}}

Jeg står overfor at købe en ny mc, der enten bliver en

Kawasaki 05 z1000, Yamaha 07 Fz1-n eller en Suzuki 05 SV1000n

Jeg har 5 års skadefri kørsel og fylder 27 her til april. Så jeg tænker at kasko nok ikke er helt galt, da jeg tidligere mindes nogle ok priser på Z1000eren som 24 årig.

Jeg starter self. med at tjekke mit eget selskab som er TopDK hvor jeg har en bandit600 med ansvar til 1800/år (har også indbo og ulykke her)

Og de giver et tilbud på 16k for FZ1, 16k for SV1000 og 9k for Z1000 (alle kasko og 10k i selvrisiko).

Det synes jeg fandme er dyrt for de to første, så jeg ringer til Tryg og tjekker priserne her. Og de er lidt dyrere, men det er stadig Z1000eren som er billigst, med ca. 5k

Emnet her er ikke hvorfor jeg ikke kan få en kaskoforsikret FZ1 til 2000kr :), men hvorfor faen en Z1000 er det billigere?

Help me out here, jeg har selv solgt forsikringer engang for Nykredit (helt skøre priser for unge), og jeg mindes at priserne dels sættes af skrivebordspaver der aldrig har været ude i det virkelige liv. Men er det nu også virkelig sådan, er der andre som har eksempler på absurde prisforskelle hos samme selskab på en bike der burde koste mere eller mindre?...

I dont get it.... og sikkert er det i hvert fald at valget nok falder på en Z1000 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skøre forsikringspriser
Kommentér på:
skøre forsikringspriser

Annonce