Cagiva Cagiva
Hej
Jeg ville bar lige høre jer om man kan køre på en Cagiva Grand Canyon, 904 ccm om vinteren?
hvad synes i om det?
Jeg skal nok begynde i skole til næste sommer men skal køre 60 km hver dag, og jeg har ikke rigtigt lyst til at gøre det i bil når nu jeg har fået mit mc-kort.
jeg havde forstillet mig det skulle være den røde Cagiva Grand Canyon, 904 ccm til 30 kilo
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=55023&Fritekst=cagiva&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=8&PrisTil=9999999&PrisFra=0
er det for åndsvagt eller?
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 161
Men frisk ide, ville dog ALDRIG selv gøre det!!!!!!
Forestil dig 60 km. med 5 km/t pga. islag????? og så lige i 10 graders frost?????
okt 2004
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17
kunne heller ikk rigtigt forstå at den var så meget billigere end en 500ccm...
hehe
kan godt se hvad du mener joos, men den slags dage ville jeg nok bare tag bussen:-)
Arne, er ens alder ligegyldig?
jeg er 20
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 3
Min egen cykel er uden afgift, og der fik jeg alle de papirer som man skal aflevere når man betaler afgift samt inderistrerer den bla.typeatesten.
Grunden til at mange annoncer i dba står at cyklen er 'med afgift' er fordi det koster en pæn sjat mere at sætte en annonce i hvor cyklen er uden afgift, fordi DBA så tror at det er en ehrvers annonce! Har selv været ude for det da jeg satte min cykel til salg.
Mvh Martin
Cagiva