703 visninger
|
Oprettet:
stjålet MC jakke i bil.. {{forumTopicSubject}}
.. Hvor fedt er det, er væk fra bilen i 10min max - kommer tilbage, side ruden er smadret - jakken er væk - ligger en ny hjælm til 4200,- som ikke er en finger på, ligger penge i hanske rummet som ikke er taget, INTET andet en min fucking jakke - hvor er der dog bare typisk - heldigvis havde jeg pung og telefon på mig - dog mistet mine nøgler til lejligheden - min cykel er til service så de har mine nøgler.
ret pissed lige nu.. mest fordi min nøgle ring er en jeg har arvet fra min far.
apr 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 307
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 311
Man tager fyren, sætter ham i en stor hal i en stol af stål hvor der er låse til håndled og ankler.. man barberer ham skaldet og lader en dråbe vand dryppe stille og roligt ned over området mellem pange og isse...
man sætter et banagårdsur der tikker højlydt på vægen så "kunden" i stolen kan se det..
Hver dag på et givent tidspunkt kommer man med mad og tang.. man fodrer dem, giver dem medicin mod liggesår og klipper et led af en finger..
Denne proces bliver man ved med til der ikke er flere fingre.. så er der tærene.. man kan også bore et hul i en tand tæt på tandkødet.. når man så har moret sig med fingre, tæer og tænder, kan man lege med ørene, næsen og sidst leger man lige american psyko.. rotte i burt med åbning mod maven.. når rotte er sulten begynder den at gnave i mave... he he.. tyvepak lad mig tage jer i at stjæle...
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.089
Gid man en dag kunne overvære det og få fingrene i ham - det er første skridt. Om man så vil sparke ham i skridtet eller hælde vand i hovedet på ham kommer senere.
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 311
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 270
Så, jeg er CSI fremover!
stjålet MC jakke i bil..