6.673 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Godkendelse af rygmærke Godkendelse af rygmærke

Hej alle

Hvad skal jeg gøre for, at få godkendt et rygmærke hos bikerfonden når der står på deres hjemmeside, at der er lukket til den 15 nov.

Er der eventuelt andre man kan kontakte og hvordan for, at få en godkendelse af sit rygmærke?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godkendelse af rygmærke
  • #1   24. feb 2011 Kør uden og vis mod!

• #2   24. feb 2011 Hvorfor røv skal det godkendes??

• #3   24. feb 2011 søren brakvand (thy)

ja jeg syntes også det lyder underligt ? men spørgsmålet dukker da op her med jævne mellemrum men jeg ved ikke helt hvad man skal lægge i det da der sjældent kommer nogen fornuftige svar

• #4   24. feb 2011 Medmindre der står "Hans Engels MC", så går det vel...

• #5   24. feb 2011 Forhold jer venlist til spørgsmålet og ikke hvorvidt om man behøver godkendelse eller ej.

Tak!!

• #6   24. feb 2011 Du skal ikke gøre en skid medmindre du efterligner andre klubbers logo'er eller navn!

• #7   24. feb 2011 Ring til dem, hvis du ønsker at få det godkendt der..

Jeg kan dog ikke forstå hvorfor du ønsker godkendelse fra dem..

• #8   24. feb 2011 Der er sgu ingen der skal godkende dit rygmærke, ud over dig selv og dem du deler det med.

• #9   24. feb 2011 Skriv til dem alligevel, eller prøv gennem en af deres klubber.
    Vi har i klubben også fået godkendt vores mærke samt navn, og det er sgu' rart at vide vi ikke træder nogen over tæerne fordi vores mærke eller navn ligner noget fra en anden klub, hvad enten det er en 1% eller 99% klub.
    Desuden har man så også sin sti ren hvis I har valgt en mærke der ellers kunne opfattes som et andet.
    Ellers så kontakt ham her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=20804
    Det var ham der stod for at få godkendelse af vores mærke.

• #10   24. feb 2011 Jeg vil ikke bryde mig om at deltage i noget, hvor man skal spørge Bandidos om lov.

• #11   24. feb 2011 Marc: Omvendt ville jeg ikke bryde mig om at deltage i noget der kan forveksles med noget andre har skabt. Der er jo mange klubber der har søgt godkendelse, og tanken bag fonden det kan jeg godt lide.
    Det sikrer man ikke træder andre over tæerne ved at tage et navn eller mærke der ligner noget andre kører under.

• #12   25. feb 2011 For lige at citere noget af formålet: "Dansk biker Fond består af en række klubber fra det danske bikermiljø. Fonden har eksisteret siden først i 90`erne, og blev dannet p.g.a. forskellige myndigheders stigende pres på miljøet."

Det lyder ikke som nogle jeg vil associeres med. Almindelige motorcykelister har ikke bøvl med myndighederne.. Det er min påstand, men der er sikkert mange, der er uenige.

• #13   25. feb 2011 Et ryk i banditen,er bedre end ti banditer i ryggen
    helere forebygge ,end helbredet

• #15   25. feb 2011 Marc: Det er så heller ikke noget vi er associeret med. Vi skulle bare sikre os der ikke fandes en klub med logo og navn der kunne forveksles med vores valg. Vi deltager ikke i noget de klubber bag fonden laver, og vi deler heller ikke øl ud til dem hvis vi ser dem på et træf.
    Og ideen med at have et register over mærker og navne kan jeg godt lide. Og de giver ikke bare forbud eller tilladelse. Man får også af vide hvad man kan ændre på for at undgå forkerte signaler.

• #16   25. feb 2011 I princippet har Marc jo helt ret - man spørger andre klubber om lov til at bære et mærke for ikke at krænke dem, og det handler i bund og grund om ikke at genere nogen af de slemme. Det kan sgu da ikke passe, at man skal ligge under for sådan noget!!!!

På den anden side - hvis en eller anden uofficiel godkendelse forhindrer, at man ved et træf eller lignende bliver udsta for en strip tease over for en flok rockere, kan jeg da godt se argumentet.

Personligt er jeg enig med Marc og opfatter det som helt uacceptabelt!

• #17   25. feb 2011 Knud: Det er ikke kun for at forhindre man generer de slemme, hvis der er nogen der søger om et navn eller mærke der ligner det vi kører med, så bliver det også afvist. Og vi er bestemt ikke nogle af de slemme.

• #18   25. feb 2011 Godt med en der er seriøs. -Crazy-

• #19   25. feb 2011 det er vel lidt på linje med at registrere et forretningsnavn eller logo, jeg ville sgu også blive irriteret hvis jeg fx havde en succesfuld forretning og nogen så åbnede en næsten magen til og næsten samme navn.
    Nu er jeg godt klar over at det i sidste ende er noget der er startet og sikkert styret a visse lidt extra aggresive grupper men det drejer sig også om at udvise respekt for andre grupper uanset om de 1% eller ej.

• #21   25. feb 2011 Jesper:

jeg er helt klar over din pointe. Vi har også en fraktion af Tøffedyrene, der har foretrukket at registrere vort logo hos Bikerfonden, men det er ikke noget jeg står bag.

Der er jo ikke tale om noget registreret varemærke eller lignende, og så har jeg den grundopfattelse, at jeg kan tage det tøj på, jeg har lyst til, så længe jeg ikke ligefrem bryder reglerne omkring offentlige uniformer.

• #23   25. feb 2011 Haha. Åhh nej, det er altså alt for sjauuv.

• #24   1. mar 2011 Jeg siger tak for de seriøse bud og undres over hvorfor mange ikke kan læse et simpelt spørgsmål inden de behøver at bruge tråden til, at ytre en ikke relevant holdning i fohold til spørgsmålet istedet for reelt at besvare det.

Ta jer sammen !!!!!!

Kommentér på:
Godkendelse af rygmærke

Annonce