1.237 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Trackday Knutstorp, Anderstorp eller ? Trackday Knutstorp, Anderstorp eller ?
Hej folkens,
Min makker og jeg har bestemt os for, at vi vil på bane i år. Vi har prøvet at kigge lidt forskellige steder, og har fundet frem til Knutstorp og Anderstorp banerne i Sverige, men er der andre alternativer, og hvilke firmaer kan anbefales ?
Vi kører begge på ZX6R 636 og har et par års køreerfaring, men har aldrig været på bane før.
0 synes godt om
dec 2007
Følger: 44 Følgere: 44 MC-er: 2 Svar: 367
apr 2005
Følger: 171 Følgere: 168 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 744
det er billigt
der er også rpm og bikepromotion .teamtrackday.og nogen flerer
knutten og anderstorp er nogen fede baner
vh bo
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 143
Zenergy virker billigt med 2300, men vi kan desværre ikke hele juni.
Hvordan er Padborg Park i forhold til de svenske baner?
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Knutstorp er en fed bane, Padborg har jeg ikke prøvet endnu, men skal der ned i år.
jul 2007
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 351
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
Så der regner jeg med at skulle over igen
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
Det er totalt spild af bane at lave et så langt lige stykke. Det ER naturligvis pga den bruges som landingsbane men come on der må da kunne laves en eller anden afstikker for os mcère.
Knutstorp er langt federe. den har sku lidt af det hele, men som begynderbane kan jeg ikke just anbefale den . den ER ret teknisk.
Padborg er langt fra den fedeste bane, men efter de fik den bygget om så den ikke længere er livsfarlig, kan jeg nu ret godt li den . særligt big-mac svinget er en oplevelse ! . Og banen har flere gode kombinationer som jeg er vild med.
Det har sturup også og det er nok den bane jeg har slået mine folder mest på. Desværre er den virkelig ved at være træt (tidens tand). Flere steder er banen sunket så man nærmest flyver i vejret når man kører over disse lunker !. Og så deres nye påhit med at tage biler ind til drift konkurrencer stinker virkelig !!. banen er SORT af gummi i mange ideallinier og det er ok så længe det er helt tørt men bare det mindste fugt i de spor . SMUT siger det så .
Trackday Knutstorp, Anderstorp eller ?