1.237 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Trackday Knutstorp, Anderstorp eller ? Trackday Knutstorp, Anderstorp eller ?

Hej folkens,

Min makker og jeg har bestemt os for, at vi vil på bane i år. Vi har prøvet at kigge lidt forskellige steder, og har fundet frem til Knutstorp og Anderstorp banerne i Sverige, men er der andre alternativer, og hvilke firmaer kan anbefales ?

Vi kører begge på ZX6R 636 og har et par års køreerfaring, men har aldrig været på bane før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trackday Knutstorp, Anderstorp eller ?
  • #1   26. feb 2011 Med racing4fun på knutstorp, kan varmt anbefales.

• #2   26. feb 2011 der er også zenergy racer scool
    det er billigt
    der er også rpm og bikepromotion .teamtrackday.og nogen flerer

knutten og anderstorp er nogen fede baner

vh bo

• #3   26. feb 2011 Racing4run på Knutstorp i Påsken havde vi også i kikkerten, men lidt pebret med 3.000

Zenergy virker billigt med 2300, men vi kan desværre ikke hele juni.

Hvordan er Padborg Park i forhold til de svenske baner?

• #4   26. feb 2011 Bare se at kom afsted, men pas på! Det er stærkt vanedannende smiley
    Knutstorp er en fed bane, Padborg har jeg ikke prøvet endnu, men skal der ned i år.

• #5   26. feb 2011 syntes begge baner er fede.... anderstorp jo meget længere og mere fart.... knutten mere sving.... og ja så lige over sundet

• #6   26. feb 2011 Nu har jeg kun prøvet Sturup også Anderstorp, men syntes klart Anderstorp var fedest, meget støre og hurtigere sving.
    Så der regner jeg med at skulle over igen smiley

• #7   26. feb 2011 Anderstorp er såmænd fed nok. For mit eget vedkommende så keder den mig bare meget hurtigt. jeg brænder totalt sammen af den langside.
    Det er totalt spild af bane at lave et så langt lige stykke. Det ER naturligvis pga den bruges som landingsbane men come on der må da kunne laves en eller anden afstikker for os mcère.

Knutstorp er langt federe. den har sku lidt af det hele, men som begynderbane kan jeg ikke just anbefale den . den ER ret teknisk.

Padborg er langt fra den fedeste bane, men efter de fik den bygget om så den ikke længere er livsfarlig, kan jeg nu ret godt li den . særligt big-mac svinget er en oplevelse ! . Og banen har flere gode kombinationer som jeg er vild med.

Det har sturup også og det er nok den bane jeg har slået mine folder mest på. Desværre er den virkelig ved at være træt (tidens tand). Flere steder er banen sunket så man nærmest flyver i vejret når man kører over disse lunker !. Og så deres nye påhit med at tage biler ind til drift konkurrencer stinker virkelig !!. banen er SORT af gummi i mange ideallinier og det er ok så længe det er helt tørt men bare det mindste fugt i de spor . SMUT siger det så .

Kommentér på:
Trackday Knutstorp, Anderstorp eller ?

Annonce